  • 1. Data: 2018-10-25 14:00:58
    Temat: Tynk utwardzony diamand - nadaje się?
    Od: Marek <f...@f...com>

    Czy taki tynk nadaje się do łazienki pod płytki? Miał być
    cementowo-wapienny ale wykonawcy się pomyliło i pojechał z rozpędu
    takim jak w temacie.
    Teraz oczywiscie nie chce mu się tego drapać i przysięga na prochy
    Lenina, że to utwardzony więc nie powinno być problemu...

    --
    Marek

  • 2. Data: 2018-10-25 14:15:49
    Temat: Re: Tynk utwardzony diamand - nadaje się?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 października 2018 14:00:59 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
> [...]
    > Teraz oczywiscie nie chce mu się tego drapać i przysięga na prochy
    > Lenina, że to utwardzony więc nie powinno być problemu...

    Jak płyta gipsowa się nadaje to i kazdy inny tynk pod płytki się nada
    Przecież on tam jakiś specjalnie innych warunków jak w reszcie domu mieć nie będzie.

  • 3. Data: 2018-10-25 17:24:13
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 25 Oct 2018 05:15:49 -0700 (PDT), Kris <k...@g...com>
    wrote:
    > Przecież on tam jakiś specjalnie innych warunków jak w reszc
    > ie domu mieć nie będzie.

    Zwiększona wilgotność?

    --
    Marek

  • 4. Data: 2018-10-25 20:32:01
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 25.10.2018 o 14:00, Marek pisze:
    > Czy taki tynk nadaje się do łazienki pod płytki?

    A to nie jest przypadkiem gipsowy? Ja w łazienkach mam Knauf MP 75 -
    czyli zwykły gips maszynowy i nic się nie dzieje; płytki mam tylko do
    wysokości futryn drzwiowych.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 5. Data: 2018-10-25 20:59:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 października 2018 17:24:17 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > Zwiększona wilgotność?

    Pod płytkami?
    A wentylacji w łazience nie masz?
    Przeciez sufity z płyt gipsowych się w łazienkach robi i ściany również, i nic im się
    nie dzieje złego.

  • 6. Data: 2018-10-27 10:16:21
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 25 Oct 2018 20:32:01 +0200, Mateusz Bogusz <m...@o...pl>
    wrote:
    > A to nie jest przypadkiem gipsowy? Ja w łazienkach mam Knauf MP 75 -

    Ten sam ale z nazwą "diamant" czyli ten utwardzony.

    --
    Marek

  • 7. Data: 2018-10-27 16:04:18
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 27.10.2018 o 10:16, Marek pisze:
    > Ten sam ale z nazwą "diamant" czyli ten utwardzony.

    No to na logikę, w tym utwardzonym jest więcej cementu. To skoro mnie na
    samych gipsach się nic nie dzieje, to na diamandzie tym bardziej. Ale
    czego byś nie użył, podstawa to jakaś sprawna wentylacja w pomieszczeniu.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz