  • Data: 2023-03-16 16:12:53
    Temat: Wiąz syberyjski w ogrodzie
    Od: Szczepan <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cztery lata temu wybudowałem dom na pustej działce i wzdłuż ogrodzenia
    posadziłem kilkaset różnych krzewów, miedzy innymi wiąz
    syberyjski/Turkiestanu (250 szt). Co roku przycinam regularnie te
    rośliny. Do utylizacji przyciętych gałęzi kupiłem rozdrabniacz frezowy.
    Maszyna ta pięknie rozdrabnia wszelkie przycięte gałęzie, oprócz gałęzi
    z wiązu syberyjskiego.
    Nawet najdrobniejsza gałązka z tego krzewu owija się wokół frezu i
    całość zapycha się. W tym rzecz że kora na tych gałęziach jest tak
    elastyczna i włóknista że frez nie daje rady jej przeciąć.
    Poradźcie mi co mam zrobić z tymi gałęziami, z roku na rok ich przybywa
    a palić takiej ilości już nie wolno.
    Czy ktoś z Was ma te wiązy w ogrodzie?

    --
    Szczepan

    --
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie
    antywirusowe Avast.