  • 1. Data: 2019-01-30 08:25:49
    Temat: Wiosna
    Od: u...@g...com

    Kiedy będzie wiosna bo mam już dosc zimy.

  • 2. Data: 2019-01-30 09:11:09
    Temat: Re: Wiosna
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Tue, 29 Jan 2019 23:25:49 -0800, ustasiak15 wrote:

    > Kiedy będzie wiosna bo mam już dosc zimy.

    Nie ty jeden(/dna).

    https://imgpile.com/images/1Rc3W3.jpg

    https://imgpile.com/images/1RcEIl.jpg

    Mateusz

  • 3. Data: 2019-01-30 22:58:06
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 30 stycznia 2019 09:11:10 UTC+1 użytkownik Mateusz Viste napisał:

    > https://imgpile.com/images/1Rc3W3.jpg
    >
    > https://imgpile.com/images/1RcEIl.jpg

    Przed kliknięciem wiedziałem że tam będą owce na śniegu :P

    L.

  • 4. Data: 2019-01-30 23:28:51
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty pisze:

    > Przed kliknięciem wiedziałem że tam będą owce na śniegu :P

    Ale tam jest też śnieg na owcach. Tego nikt się nie spodziewał.

    --
    Jarek

  • 5. Data: 2019-01-31 23:47:12
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 30.01.2019 22:58, Lisciasty pisze:

    > Przed kliknięciem wiedziałem że tam będą owce na śniegu :P

    Całuśne. Jak nie przymierzając bokserka Jakuba R.

  • 6. Data: 2019-02-11 10:17:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 30 stycznia 2019 08:25:51 UTC+1 użytkownik u...@g...com napisał:
    > Kiedy będzie wiosna bo mam już dosc zimy.

    Joz jest wiosna
    W piątek zauważyłem ze kwiaty wylazły z ziemi
    Przebiśniegi chyba.

  • 7. Data: 2019-02-12 05:30:14
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 11 lutego 2019 10:17:20 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > W piątek zauważyłem ze kwiaty wylazły z ziemi
    > Przebiśniegi chyba.

    U nas jakieś krzaki zaczynają pąki puszczać. Ale pizga i łeb urywa,
    ta wiosna się jeszcze skończy śniegami do kwietnia ;)

    L.

  • 8. Data: 2019-02-12 19:13:52
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty pisze:

    > U nas jakieś krzaki zaczynają pąki puszczać. Ale pizga i łeb urywa,
    > ta wiosna się jeszcze skończy śniegami do kwietnia ;)

    Kwiecień plecień, wiadomo. U mnie tulipany powyłaziłey ze ziemi,
    niektóre, te co bardziej odważne.

    --
    Jarek

  • 9. Data: 2019-02-12 20:51:11
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 30.01.2019 o 08:25, u...@g...com pisze:
    > Kiedy będzie wiosna bo mam już dosc zimy.

    W polityce już!

    A u mnie w ogródku cebulowe też już kiełkują pełną gębą.

    Ewa

  • 10. Data: 2019-02-16 20:16:24
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    > A u mnie w ogródku cebulowe też już kiełkują pełną gębą.

    Hejka. A u nas na działce żółte łebki pokazały ranniki. Wieczorem, tuż
    przed 18-tą nad miastem przeleciał klucz dzikich gęsi- pierwszy w tym roku
    Pozdrawiam anonsująco Ja...cki