  • 1. Data: 2009-06-03 18:07:45
    Temat: Wykończenie powierzchni betonowej na zewnątrz
    Od: "Marcin" <m...@p...fm>

    Witam!

    Przed drzwiami zew. domu jest kawałek placu ok. 1x1m. Całość jest z betonu.
    Chciałbym to jakoś ładnie wykończyć. Myślałem o kafelkach gresowych, ale
    wyczytałem, że jest prawie pewne, że po paru latach zaczną odpadać -zwykle
    przez fugi dostaje się woda.
    Może ktoś ma ciekawy i w miare za przystępną cenę sposób na wykończenie tej
    betonowej powierzchni.
    To samo tyczy się powierzchni płyty balkonowej -jak ją wykończyć?

    Pozdrawiam! Marcin

  • 2. Data: 2009-06-03 19:37:14
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

> [...]
    > tej betonowej powierzchni.
    > To samo tyczy się powierzchni płyty balkonowej -jak ją wykończyć?

    Jak kafelki są dla Ciebie ok to wystarczy fuga żywiczna i będzie dobrze, ale
    to strasznie ciężko się wykonuje, ale efekt wizualno-techniczny doskonały.

    --
    Mariusz