  • 1. Data: 2010-05-18 07:34:53
    Temat: Wylewki - Sląsk
    Od: Rick <r...@...pl>

    Witam.
    Wprawdzie to nie forum Mura..ora :) ale zapytam o sprawdzonego wykonawcę. Możecie
    kogoś polecić?
    Pozdrawiam.

    Rick
    r...@o...plwytnij_mnie

  • 2. Data: 2010-05-18 09:51:10
    Temat: Re: Wylewki - Sląsk
    Od: łamaga <anty******@onet.eu>

    "Rick" <r...@...pl> wrote in message
    > Witam.
    > Wprawdzie to nie forum Mura..ora :) ale zapytam o sprawdzonego wykonawcę.
> [...]

    Sprawdź na forum Mura i tora :) Poza tym jest fajna stronka
    szukajfachowca.pl , tam możesz oferte zlożyc i powoli do castingu sie
    szykowac.

  • 3. Data: 2010-05-18 11:22:13
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    łamaga pisze:

    > Sprawdź na forum Mura i tora :) Poza tym jest fajna stronka
    > szukajfachowca.pl , tam możesz oferte zlożyc i powoli do castingu sie
    > szykowac.

    a mógłbyś podać link do tej stronki?

    Też chętnie przyjrzę się co można w ten sposób wskórać :-).

    Buduję na tzw... za...piu i oferta nie zawsze wydaje się atrakcyjna, bo
    jak kto dobry, to liczy sporo, a jak dziad, to taniej, ale i bardziej
    dziadowskie wykonanie.

    A potrzebuję tynkarzy wewn, wylewkarzy i tynkarzy zewn, a także ekipy do
    zrobienia przyłącza wod-kan - ok 100 mb w terenie niezabudowanym z jedną
    przebitką pod drogą.

    Będę miał przynajmniej punkt odniesienia w kontaktach z wykonawcami :-).

    pozdr.
    robercik-us

  • 4. Data: 2010-05-18 12:55:23
    Od: łamaga <anty******@onet.eu>

    przecie podałem

  • 5. Data: 2010-05-18 13:02:51
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    łamaga pisze:

    > przecie podałem

    OKU....

    No faktycznie :-) nie dojrzałem...
    Przepraszam.

  • 6. Data: 2010-05-18 18:21:27
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 18 Maj, 09:34, Rick <r...@...pl> wrote:
    > Witam.
    > Wprawdzie to nie forum Mura..ora :) ale zapytam o sprawdzonego wykonawcę. Możecie
    kogoś polecić?

    A jaki rejon Slaska ?
    Ja z Wodzislawia - tu rzadzi i wymiata Olszar :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 7. Data: 2010-05-18 19:35:51
    Od: Rick <r...@a...pl>

    W dniu 2010-05-18 20:21, Adam Szendzielorz pisze:

    > A jaki rejon Slaska ?
    > Ja z Wodzislawia - tu rzadzi i wymiata Olszar :)
    > pozdr.
    >
    > --
    > Adam Sz.

    Po cichu liczyłem na twój głos, bo chwaliłeś jakość wykonania. Jestem z
    okolic Gliwic.
    Pozdr.
    Rick

  • 8. Data: 2010-05-18 22:14:20
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 18 Maj, 21:35, Rick <r...@a...pl> wrote:

    > Po cichu liczyłem na twój głos, bo chwaliłeś jakość wykonania. Jestem z
    > okolic Gliwic.

    Szczerze mowiac nie wiem czy tak daleko sie zapuszczaja, ale kto ich
    tam wie - moze tak, do Gliwic mamy tylko niecale 40km :) Zadzwon i
    spytaj: 502 42 44 02
    Jezeli chodzi o same wylewki to absolutnie nie ma sie czego doczepic,
    wykonanie perfekt, a rowne jak stol. Ja placilem 30 pln / m2
    niezaleznie od grubosci (z podlogowka czy bez), w cenie wszystkie
    materialy (gore zbroili mi metalowymi siatkami, a piwnice juz z
    wloknami pp. I tu i tam nie zauwazam po pierwszej zimie i pierwszym
    sezonie grzewczym zadnych bledow - a nie wszedzie jeszcze mam podlogi
    docelowe wiec zauwazlbym jakies pekniecia etc :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 9. Data: 2010-05-19 11:18:26