  • 1. Data: 2010-05-17 19:23:18
    Temat: przeciekajace obrobki przy kominie
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    No i pada kolejny dzien. W nocy tak ostro ze komin ktory nigdy
    nieprzeciekal, zaczal, drugi cieknal troszke ale teraz normalnie pol
    sciany zapierdzielil.
    Najgorsze w tym wszystkim bylo to ze przy kominie mialem routery i tak
    nieszczesliwie zaczelo kapac ze w listwe zasilajaca.
    Listwa padla a w raz z nia zasilacz od jednego z routerow.

    A jak u was z kominami i przeciekaniem ?

  • 2. Data: 2010-05-17 19:36:43
    Temat: Re: przeciekajace obrobki przy kominie
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Kudlaty" <p...@g...com> wrote in message
    r.googlegroups.com...

    > A jak u was z kominami i przeciekaniem ?

    ciekly rok temu, naprawialem obróbki, teraz nie cieknie.

  • 3. Data: 2010-05-17 20:06:59
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2010-05-17 21:36, kiki pisze:
    > "Kudlaty"<p...@g...com> wrote in message
    r.googlegroups.com...

    > ciekly rok temu, naprawialem obróbki, teraz nie cieknie.

    U mnie komin mokry... ale ja obstawiam, że to wina braku kratek w
    otworach wentylacyjnych :/ Leje mi deszcz prosto w komin. A te pustaki
    kominów systemowych są chłonne jak gąbka.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 4. Data: 2010-05-17 20:12:10
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

> [...]
    > Listwa padla a w raz z nia zasilacz od jednego z routerow.
    >
    > A jak u was z kominami i przeciekaniem ?

    tez mam routery switche routerboardy na kominie ale w puszce IP65
    dom jest nowy przez ponad rok nie cieklo

    teraz fakt, wiatr z deszczem zawiewa wszedzie
    ale
    juz wezwalem do poprawki wykonawce.

    http://www.baborow.com/dach/

    oba kominy sa dosyc mokre
    otowry maja 25x25cm dosyc spore
    zastanawiam sie czy nie warto go nakryc takim metalowym daszkiem

    jak wy macie to rozwiazane? nie leje wam do otworow dymnych?
    http://www.baborow.com/instalacje/cimg0874.jpg

  • 5. Data: 2010-05-17 20:31:49
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On 17 Maj, 22:12, "Amir" <d...@S...pl> wrote:

> [...]
    > zastanawiam sie czy nie warto go nakryc takim metalowym daszkiem
    >
    > jak wy macie to rozwiazane? nie leje wam do otworow

    ja mam kratki z bokowca komina, od gory jest rura dymna z kwasowki z
    daszkiem. Czasmi jak zacina to w wyczystce mokro ale mam odprowadzenie
    skroplin do kanalizacji.

    W twoim przypadku identyfikacja nieszczelnosci bardzo latwa, u mni juz
    zabudowane plytami g-k i ociepleniem. Dobrze ze mam styro jako
    izolacje bo bym sie poplakal ze welna mi zgnije.

  • 6. Data: 2010-05-18 05:17:19
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Uzytkownik "Kudlaty" <p...@g...com> napisal w wiadomosci
    r.googlegroups.com...

    > A jak u was z kominami i przeciekaniem ?

    W ubieglym roku mi przeciekalo to opiankowalem od spodu obróbke blacharska
    wokól komina i teraz mam spokój. :-)

  • 7. Data: 2010-05-18 07:06:49
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > juz wezwalem do poprawki wykonawce.

    lol widze ze nie tylko ja mam ten problem:)
    tez wezwalem- 2 ciagi kominowe i pod oboma zacieki na k-g.... ciekawe co
    pod paraizolacja....

  • 8. Data: 2010-05-18 07:27:57
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    > lol widze ze nie tylko ja mam ten problem:)
    > tez wezwalem- 2 ciagi kominowe i pod oboma zacieki na k-g.... ciekawe co
    > pod paraizolacja....

    szwagier rok moze oddal dom do odbioru cisza a dzis rano
    wielkie niemile zaskoczenie

    plyty KG i komin mokre :(

  • 9. Data: 2010-05-18 09:01:20
    Od: robertr <e...@o...pl>

    Kiedyś mi ciekł komin klinkierowy. Pod obróbką blacharską było
    sucho.... Problem ustąpił jak komin obłożyłem styropianem.
    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2010-05-18 11:15:59
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    u mnie tylko jeden ale wydaje mi sie że poprostu nasiaka i ciągnie do domu