  • 1. Data: 2011-06-27 13:21:34
    Temat: czy można kupić luzem suchy beton?
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Cześć,

    ma do zapetonowania kilkanaście słupków. wyszło mi że potrzebuję ~1/3 m3
    betonu
    za dużo słupków a za mało objętości żeby bawić się w zamawianie gruszki
    za dużo żeby kupować mieszankę w workach
    nie bardzo też mam ochotę bawić się w kupowianie i wożenie piachu, żwiru,
    cementu i kręcenie wszystkiego w betoniarce sąsiada

    czy jest szansa na kupienie w betoniarni gotowca ale bez wody??
    czy dobrze nazwałem takiego gotowca "suchy beton" w w różnych miejscach
    różnie definiują "suchy beton" :]

    pzdr
    Piotr

  • 2. Data: 2011-06-27 14:13:44
    Temat: Re: czy można kupić luzem suchy beton?
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "PH" <P...@p...news> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > czy jest szansa na kupienie w betoniarni gotowca ale bez wody??
    > czy dobrze nazwałem takiego gotowca "suchy beton" w w różnych miejscach

    Poszukaj lokalnego wytwórcę bloczków/elementów betonowych i u niego kupisz
    bez problemu zapewne.
    U nas liczą sobie po 200-230zł za m3 tzw. suchego betonu. Mozesz przewieżć
    przyczepka samochodowa

  • 3. Data: 2011-06-27 15:58:58
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

> [...]

    > czy jest szansa na kupienie w betoniarni gotowca ale bez wody??
    > czy dobrze nazwałem takiego gotowca "suchy beton" w w różnych miejscach

    Oczywiście, bez problemu.
    Półtora metra przywieźli mi na budowę normalnie, gruszką, choć strasznie
    przy tym nosem kręcili. Poniżej metra, kiedyś pytałem, to powiedzieli, że
    ciężarówką na pace przywiozą, a gruszkowy potem mi powiedział, żeby o takie
    ilości najlepiej do niego bezpośrednio dzwonić, bo często jest tak, że
    gdzieś końcówka z gruchy nie wchodzi, to oni mają tylko problem, co z tym
    zrobić, a tak, to mogą go przywieźć do mnie (i zarobić na tym drugi raz - to
    już szczegół, ale zapewne wpływający na cenę takiego betonu).

    J.

  • 4. Data: 2011-06-27 20:04:56
    Od: "..:maniek:.." <m...@p...onet.pl>

    nie wiem skad jestes ale ostatnio w castoramie kupowalem zaprawe do
    murowania w workach 25kg po cos kolo 5,09 lub 5,99 zl :-)
    i juz masz suchy beton :-)
    a nadwyzke zwrocisz bez problemu

    pozdrawienia ..:Maniek:.. gg:841630
    American dream 3,5V6 + 3,8V6=7300ccm w garazu :-)

  • 5. Data: 2011-06-27 22:17:54
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2011-06-27 22:04, ..:maniek:.. pisze:
    > nie wiem skad jestes ale ostatnio w castoramie kupowalem zaprawe do
    > murowania w workach 25kg po cos kolo 5,09 lub 5,99 zl :-)
    > i juz masz suchy beton :-)
    > a nadwyzke zwrocisz bez problemu

    Jeżeli według Ciebie zaprawa do murowania = suchy beton to mocno obawiam
    się o to co budujesz...

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 6. Data: 2011-06-28 06:51:50
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "RudeBoy" <news@SPAM_BLOKmwds.pl> napisał w wiadomości
    > Jeżeli według Ciebie zaprawa do murowania = suchy beton to mocno obawiam
    > się o to co budujesz...

    Podejrzewam że pisząc zaprawa do murowania miał na myśli coś takiego:

    http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=wyl
    ewka+betonowa&order=p&change_view=1

  • 7. Data: 2011-06-28 08:19:42
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Dnia 27-06-2011 o 15:21:34 PH <P...@p...news> napisał(a):

    > Cze?ae,
    >
    > ma do zapetonowania kilkana?cie s?upków. wysz?o mi ?e potrzebuje ~1/3 m3
    > betonu
    > za du?o s?upków a za ma?o objeto?ci ?eby bawiae sie w zamawianie gruszki
    > za du?o ?eby kupowaae mieszanke w workach
    > nie bardzo te? mam ochote bawiae sie w kupowianie i wo?enie piachu, ?wiru,
    > cementu i krecenie wszystkiego w betoniarce s?siada
    >
    > czy jest szansa na kupienie w betoniarni gotowca ale bez wody??
    > czy dobrze nazwa?em takiego gotowca "suchy beton" w w ró?nych miejscach
    > ró?nie definiuj? "suchy beton" :]

    Jak najbardziej kupisz suchą mieszankę w betoniarni. Jeśli nie w jednej to
    drugiej lub trzeciej. Moja ekipa kilka razy przywoziła na przyczepce
    gotową mieszankę z betoniarni, więc na 100% można tak kupić.

    --
    PZDR
    Shaman

  • 8. Data: 2011-06-28 18:59:41
    Od: "..:maniek:.." <m...@p...onet.pl>

    > Jeżeli według Ciebie zaprawa do murowania = suchy beton to >mocno obawiam

    no a czym sie rozni zaprawa do murowania ukrecona w betoniarce od betonu
    ukreconego tez w betoniarce? (oprocz frakcji kamienia)?
    pozatym no nie badzmy aptekarzami! osadzenie kilkanastu slupkow
    ogrodzeniowych to nie to samo co jakis mega drapacz chmur--
    _______________________________

  • 9. Data: 2011-06-29 08:48:09
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2011-06-28 20:59, ..:maniek:.. pisze:

> [...]
    > pozatym no nie badzmy aptekarzami! osadzenie kilkanastu slupkow
    > ogrodzeniowych to nie to samo co jakis mega drapacz chmur--

    No właśnie to kruszywo świadczy o jakości betonu.
    Zaprawa to murowania oprócz piasku/kruszywa i cementu zawiera dodatki
    typu wapno...

    Ja bym, żadnych słupków na zaprawie do murowania nie osadzał. Sto razy
    lepszy beton ukręcę sam w betoniarce niż gotowa zaprawa do murowania.

    Kiedyś kupiłem worek takiej zaprawy. Po dodaniu wody na wierzch wypłynął
    popiół a na dnie pozostał czysty piasek :) Dziękuję za takie gotowe zaprawy.

  • 10. Data: 2011-06-29 15:21:09
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl>

    Użytkownik "..:maniek:.." <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pozatym no nie badzmy aptekarzami! osadzenie kilkanastu slupkow
    > ogrodzeniowych to nie to samo co jakis mega drapacz chmur--

    Zaprawy raczej sie nie nadają ze względu na zawartość środków
    spulchniających/napowietrzających. Z tego powodu zaprawa jest porowata i
    ciągnie wodę, a ta rozszadza zaprawę i po paru latach okaże się, ze słupki
    będą się przewracać.
    Ale sam trop jest dobry. W Castoramie widziałem gotowe mieszanki betonowe do
    obsadzania słupków.
    Wdstawia się słupek, sypie się miesznakę, ubija i zalewa wodą.