  • 1. Data: 2011-06-27 18:43:20
    Temat: Pierwszy etap za nami!
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    Ktos tu narzekal, ze malo postow ludzi budujacych ... no wiec chwale
    sie, ze stan surowy otwarty juz prawie prawie :) Za 2 tygodnie ekipa
    przyjezdza jeszcze tylko na rozszalowanie stropow i male poprawki.

    Jutro wrzuce zdjecia to podpowiecie co do tych "malych poprawek" ;)

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 2. Data: 2011-06-28 15:00:12
    Temat: Re: Pierwszy etap za nami!
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik RadekNet napisał:
    > Ktos tu narzekal, ze malo postow ludzi budujacych ... no wiec chwale
    > sie, ze stan surowy otwarty juz prawie prawie :)

    Czyli chcesz powiedzieć, że 1/3 wydatków z budową do minimum
    zamieszkania 'za Tobą' :-)

    No gratulacje.

    pozdrawiam
    Robert G.

  • 3. Data: 2011-06-29 08:42:51
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2011-06-28 17:00, robercik-us pisze:

    > Czyli chcesz powiedzieć, że 1/3 wydatków z budową do minimum
    > zamieszkania 'za Tobą' :-)

    Dodałeś mu otuchy... :)
    Choć to smutna prawda.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 4. Data: 2011-06-29 15:18:20
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "RudeBoy" <news@SPAM_BLOKmwds.pl> wrote in message

    > Dodałeś mu otuchy... :)
    > Choć to smutna prawda.

    dawaj foty :-)

  • 5. Data: 2011-06-29 16:28:13
    Od: ark_fx <a...@g...pl>

    Ja dopiero wydostałem sie z ziemi.
    Z czego strop robiles ? Jak możesz napisz jaki koszt wyszedł stropu, i
    dodaj gdzie mogłeś porobić przepusty przed zasypaniem piachem i od czego
    rury lepiej polożyć wcześniej żeby pozniej nie kopać...

    Mam wypuszczoną kanalize , i przepust na rure od wody i na kabel
    zasilający...

  • 6. Data: 2011-06-29 16:56:33
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 29.06.2011 17:18, kiki pisze:

    > "RudeBoy" <news@SPAM_BLOKmwds.pl> wrote in message

    Mam dziwne wrazenie, ze ten stosunek bedzie jeszcze gorszy ;(

    > dawaj foty :-)

    Ufff ;)

    http://parts.com.pl/galeria/index.php/Budowa

    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 7. Data: 2011-06-29 17:01:05
    Od: RadekNet <r...@r...com>

> [...]
    > rury lepiej polożyć wcześniej żeby pozniej nie kopać...
    >
    > Mam wypuszczoną kanalize , i przepust na rure od wody i na kabel

    Cytuj jak nalezy, bo zle sie odpowiada...

    U mnie to troche inna bajka, bo do starego budynku dostawiamy dobudowke
    i solidnie modyfikujemy wnetrze, wiec w zasadzie tylko prad byl
    kladziony przed chudziakiem nowej czesci.

    Kosztow teraz nie podam, bo nie mam dostepu do kosztorysu, ani rachunkow
    na tym kompie.

    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com