  • 1. Data: 2011-05-16 09:35:44
    Temat: dom podpiwniczony - ogrzewanie gazem
    Od: "dd" <d...@v...ww>

    Witam

    czy jeśli dom ma piwnice to można ogrzewać go gazem

    zamierzam wybrać projekt domu (raczej z podpiwniczeniem)
    podpiwniczenie będzie pod domem; dom będzie z garażem dwustanowiskowym, pod
    którym nie będzie podpiwniczenia.
    czy w takim domu mogę wygospodarować pomieszczenie (niekoniecznie w piwnicy)
    żeby mieć tam ogrzewanie gazowe. Gaz będe miał z sieci.

    Zastanawia mnie to bo przecież np w podpiwniczonych blokach gaz służy do
    zasilanie kuchenek.
    d.

  • 2. Data: 2011-05-16 10:08:29
    Temat: Re: dom podpiwniczony - ogrzewanie gazem
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Dnia 16-05-2011 o 11:35:44 dd <d...@v...ww> napisał(a):

    > Witam
    >
    > czy je?li dom ma piwnice to mo?na ogrzewaae go gazem
    >
    > zamierzam wybraae projekt domu (raczej z podpiwniczeniem)
    > podpiwniczenie bedzie pod domem; dom bedzie z gara?em dwustanowiskowym,
    > pod
    > którym nie bedzie podpiwniczenia.
    > czy w takim domu moge wygospodarowaae pomieszczenie (niekoniecznie w
    > piwnicy)
    > ?eby mieae tam ogrzewanie gazowe. Gaz bede mia? z sieci.
    >
    > Zastanawia mnie to bo przecie? np w podpiwniczonych blokach gaz s?u?y do
> [...]

    Ale jaki masz problem? Chcesz w tym pomieszczeniu piwnicznym grzać
    grzejnikiem na butlę czy może chodzi Ci o to czy możesz w piwnicy
    zamontowac kocioł gazowy do ogrzewania całego domu? Zresztą odpowiedź w
    obydwu przypadkach brzmi TAK. Musisz jedynie zapewnić odpowiednią
    wentylację. Ja do kotła gazowego mam oddzielną czerpnię powietrza spoza
    budynku.

    --
    PZDR
    Shaman

  • 3. Data: 2011-05-16 10:24:17
    Od: "dd" <d...@v...ww>

    "Shaman" <s...@o...com> wrote in message news:op.vvkjsfmx4limig@sioux...
> [...]

    obydwu przypadkach brzmi TAK. Musisz jedynie zapewnić odpowiednią
    wentylację. Ja do kotła gazowego mam oddzielną czerpnię powietrza spoza

    chcę mieć i piwnice i ogrzewanie gazowe.
    czy jest to możliwe ?

  • 4. Data: 2011-05-16 10:48:48
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    dd wrote:

    > chcę mieć i piwnice i ogrzewanie gazowe.
    > czy jest to możliwe ?

    U mnie w trzyziestoparoletnim domu, od ponad dwudziestu lat tak jest. Tylko
    nawiew musi być.
    J.

  • 5. Data: 2011-05-16 10:50:53
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > chcę mieć i piwnice i ogrzewanie gazowe.
    > czy jest to możliwe ?

    Ale w czym masz problem?
    Przeciez oposiadanie/nieposiadanie piwnicy nie ma nic do rzeczy odnośnie
    sposobu ogrzewania. Możesz mieć piwnice, garaż, strych itp i grzać to
    wszystko gazem. Tylko w kotlowni musisz miec spełnione odpowiednie warunki
    dla kortła gazowego.

    Krzysiek

  • 6. Data: 2011-05-16 10:54:46
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Dnia 16-05-2011 o 12:24:17 dd <d...@v...ww> napisał(a):

    > chcę mieć i piwnice i ogrzewanie gazowe.
    > czy jest to możliwe ?

    1. Tnij cytaty a szczególnie stopki - skonfiguruj Outlook Expressa zgodnie
    z netykietą.
    2. Nie ma żadnego problemu. Piwnica w niczym nie przeszkadza. Mozesz mieć
    piwnice i ogrzewanie gazowe jednocześnie :) Pomieszczenie z kotłem gazowym
    może być zarówno w piwnicy jak i na parterze.

    --
    PZDR
    Shaman

  • 7. Data: 2011-05-17 07:38:46
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Użytkownik "dd" <d...@v...ww> napisał w wiadomości

> [...]
    > piwnicy) żeby mieć tam ogrzewanie gazowe. Gaz będe miał z sieci.
    >
    > Zastanawia mnie to bo przecież np w podpiwniczonych blokach gaz służy do

    a co ma - że tak powiem - piernik do wiatraka ?
    Kotłownię możesz mieć wszędzie - nawet w szafie na ubrania.

  • 8. Data: 2011-05-17 09:24:22
    Od: " g-jaro" <j...@W...gazeta.pl>

    Jackare <1...@1...tralala.com> napisał(a):

    > a co ma - że tak powiem - piernik do wiatraka ?
    > Kotłownię możesz mieć wszędzie - nawet w szafie na ubrania.

    Może się zasugerował tym, że samochody zasilane LPG mają jakies tam
    ograniczenia do garaży podziemnych... choc to inna bajka.

    Pzdr,
    g-jaro