  • 1. Data: 2024-02-24 15:02:32
    Temat: farby kleje do góry nogami
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    taka mnie najszła popularno naukowa rozkmina

    Po remoncie "mojego" magicznego angielskiego domu pozostały różne kleje
    i wypełniacze do drewna, farby olejne itp porzucone przez budowlańców.

    Czy przechowywanie ich do góry nogami odetnie dopływ powietrza
    i nie zaschną na kamień?

    wpisujcie miasta

    Londyn

    --
    Piter

    #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne

  • 2. Data: 2024-02-24 15:30:42
    Temat: Re: farby kleje do góry nogami
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 24.02.2024 o 15:02, PiteR pisze:
> [...]
    > i wypełniacze do drewna, farby olejne itp porzucone przez budowlańców.
    >
    > Czy przechowywanie ich do góry nogami odetnie dopływ powietrza

    Pomoże, podobnie jak zimne i ciemne miejsce. Będą tam stały 15 lat a
    potem je wyjebiesz :) Na OLX nie sprzedasz, sąsiad nie potrzebuje
    (znaczy potrzebuje ale nowe za darmo ze sklepu). Na wiosnę, będę
    wypierdalał z 10 kompów i 10 laptopów. Też czekały kilka lat na "okazję"
    i stado farb/itd. Kubeł na takie śmieci to 500zł i tak kurwa co parę lat :)

    Kiedyś ktoś mi "sprzedał" zasadę. Wyjeb to co się przyda a zostaw to, co
    jest potrzebne. Po 10 latach stwierdzam, że miał rację.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 3. Data: 2024-02-24 21:56:57
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Kubeł na takie śmieci to 500zł

    Allegro za darmo pozwala do swego paczkomatu takie śmieci wpakować.

    Robert

  • 4. Data: 2024-02-24 23:10:59
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:urcuj9$ksvm$1@news.icm.edu.pl>
    user LordBluzg(R)?? pisze tak:

    > Pomoże, podobnie jak zimne i ciemne miejsce. Będą tam stały 15 lat
    > a potem je wyjebiesz :)

    nie życz mi tak źle jeszcze 15 lat w Anglii ;)

    > Na OLX nie sprzedasz, sąsiad nie potrzebuje (znaczy potrzebuje ale
    > nowe za darmo ze sklepu). Na wiosnę, będę wypierdalał z 10 kompów
    > i 10 laptopów.

    Wyślij na Ukrainę :)

    > Też czekały kilka lat na "okazję" i stado farb/itd. Kubeł na takie
    > śmieci to 500zł i tak kurwa co parę lat :)

    Remondis albo miasto chyba przyjmuje za darmo tylko trzeba pokazać
    dowód osobisty.

    > Kiedyś ktoś mi "sprzedał" zasadę. Wyjeb to co się przyda a zostaw
    > to, co jest potrzebne. Po 10 latach stwierdzam, że miał rację.

    tak wiem, kiedyś też taki będę ;)

  • 5. Data: 2024-02-25 12:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

> [...]
    > budowlańców.
    >
    > Czy przechowywanie ich do góry nogami odetnie dopływ powietrza

    Jakis czas temu uzyłem silikonu który miał juz kilka lat.
    Całe szczescie ze to była robota na chwile bo za chiny nie chciał sie
    sciagnac... Moze po miesiacu troche stwardniał ale od tego czasu
    stwierdziłem ze tego typu chemia jest niewarta przechowywania.

    Jakis czas temu u cioci kilka płytek poprawiałem bo sie po latach
    zaczeły rylac.
    Obok płytek lezała fuga. Niestety równiez okazała sie niezdatna do
    uzytku i musiałem jechac do sklepu po nowa. Ale moze to kwestia złego
    przechowywania i niedostatecznego odseparowania od wilgoci...?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

  • 6. Data: 2024-02-27 03:55:48
    Od: ptoki <p...@e...pl>

    On 2024-02-24 08:30, LordBluzg(R)?? wrote:

> [...]
    >
    > Kiedyś ktoś mi "sprzedał" zasadę. Wyjeb to co się przyda a zostaw to, co
    > jest potrzebne. Po 10 latach stwierdzam, że miał rację.

    enoeno, Wlasnie zamontowalem drzwi co poprzednik kitral przez 3 dekady.
    No i listwy przypodlogowe tez czesciowo po nim montowalem (musialem
    dokupic jeszcze 3-4 tyle ale te co byly to zuzylem).

    Jakby mi kibelka z farba nie zostawil to bym koda nie mial i musial bym
    cudowac a tak w sklepie mi dopasowali i nie widac roznicy.

    Pod schodami leza elegancko plytki i jakby mi ktoras pekla to mam jak
    znalazl.

    W poprzednim domu tez mialem skitrane plytki i klepki parkietowe.

    Tak ze ten tego...

    --
    Lukasz

  • 7. Data: 2024-02-27 04:00:07
    Od: ptoki <p...@e...pl>

    On 2024-02-24 08:02, PiteR wrote:
> [...]
    > i wypełniacze do drewna, farby olejne itp porzucone przez budowlańców.
    >
    > Czy przechowywanie ich do góry nogami odetnie dopływ powietrza

    Chemizne lakierowa i farbowa ogarniam tak ze nowa puszke rozlewam do 3-5
    sloikow. Kazdy odpowiednio zabezpieczam workiem sniadaniowym i owijam
    folia kuchenna - ta co sie sama siebie czepia.

    Dzieki temu jak maluje jakies detale to uzywam jednego sloika i on
    starcza na 4-6-8 razy. W tym czasie lakier nieco twardnie ale pozostale
    sloiki trzymaja sie dobrze.

    Inne chemizny nie warto cudowac. Ewentualnie tak zaplanowac robote aby
    cos tam jeszcze polepic.

    --
    Lukasz

  • 8. Data: 2024-03-03 20:09:24
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:urjj7o$ac$1$ptoki@news.chmurka.net>
    user ptoki pisze tak:

> [...]
    >
    > Dzieki temu jak maluje jakies detale to uzywam jednego sloika i on
    > starcza na 4-6-8 razy. W tym czasie lakier nieco twardnie ale

    dobry pomysł, nawet bardzo dobry.