  • 1. Data: 2010-05-13 13:27:43
    Temat: jak się nazywa taki zawór
    Od: Zenek z budowy <J...@n...pl>

    Witam, jak się nazywa taki zawór, który montuje się przed pralką/zmywarką i w
    razie pęknięcia węża odcina dopływ wody. Próbuję to kupić na allegro, ale nie
    wiem co wpisać. Dzięki.

  • 2. Data: 2010-05-13 13:48:45
    Temat: Re: jak się nazywa taki zawór
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Użytkownik "Zenek z budowy" <J...@n...pl> napisał

    > Witam, jak się nazywa taki zawór, który montuje się przed pralką/zmywarką
    > i w razie pęknięcia węża odcina dopływ wody. Próbuję to kupić na allegro,
    > ale nie wiem co wpisać. Dzięki.

    Aqua-stop.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 3. Data: 2010-05-13 13:51:20
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Użytkownik "wolim" <n...@t...pisz> napisał

    > Aqua-stop.
    >
    > Pozdrawiam,
    > MW

    Aha! Tylko nie szukaj zaworu, a raczej całego węża. To stanowi integralną
    całość :)

    Pozdrawiam,
    MW

  • 4. Data: 2010-05-14 06:23:03
    Od: "G." <g...@g...com>

    Taki wąż z aqua stopem nie do końca chroni Cię przed zalaniem :(

  • 5. Data: 2010-05-15 06:33:02
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Użytkownik "G." <g...@g...com> napisał

    > Taki wąż z aqua stopem nie do końca chroni Cię przed zalaniem :(

    On chroni przed zalaniem w wyniku pęknięcia węża :)

  • 6. Data: 2010-05-18 20:29:29
    Od: "Jacek" <j...@N...pl>

    Użytkownik "wolim" <n...@t...pisz> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "G." <g...@g...com> napisał

    > On chroni przed zalaniem w wyniku pęknięcia węża :)

    ja w swojej zmywarce mam na poczatku weza elektrozawor
    pod zmywarka styropianik ktory podniesie byle wilgoc i spowoduje wylaczenie
    Gdy zmywarka wylaczona w wezu nie ma cisnienia

    pozdrawiam
    Jacek