  • 11. Data: 2020-10-17 14:05:49
    Temat: Re: kanał w garażu - pokrycie
    Od: collie <c...@v...pl>

    W sobotę, 17.10.2020 o 13:03, Mateusz Bogusz napisał:

    > To po co Ty proponujesz dębowe deski? :-D

    To nie ja byłem Adamem...

    --
    O, cóż jest piękniejszego niż wysokie drzewa,
    Nad wodą, co się pawich barw blaskiem rozlewa,

  • 12. Data: 2020-10-17 15:53:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 17 października 2020 o 00:59:43 UTC+2 collie napisał(a):

    > Kraty pomostowe 1000x500. Ocynkowane - mocne i trwałe. I nie trzeba
    > odkrywać całego kanału, by od spodu zajrzeć, czy to rura wydechowa
    > się telepie. Desek szkoda w takim celu - i sosnowych, i dębowych,
    > i każdych innych.
    >

    > --
    > A chociażby je pocięli piłami
    > A chociażby je kładli pokotem
    > Nikt nie powie: drzew zabijać nie wolno
    > (Ernest Bryll - Ballada o drzewach)
    Resztka mózgu ci się telepie po tym jak do takiej kraty pan cię na sprężynie
    przywiązał.

  • 13. Data: 2020-10-17 16:35:09
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5f8a04f5$0$596$65785112@news.neostrada.pl>
    user Pilocik pisze tak:

    > mam w garażu kanał

    gratuluję

    > teraz pytanie: czym to najlepiej zaimpregnować?
    > niektórzy sugerują mi zużyty olej silnikowy ale to dla mnie jakieś
    > nieekologiczne a na dodatek pewnie lepiące i brudzące

    nom, to co metal lubi żywe nie lubi.

    Bym tylko zabejcował na zielono albo inny nie drewniany kolor.
    Może końce bym wstawił do drewnochronu.

    --
    Piter

  • 14. Data: 2020-10-17 17:15:07
    Od: collie <c...@v...pl>

    W sobotę, 17.10.2020 o 15:53, Zenek Kapelinder napisał:

    > Resztka mózgu ci się telepie po tym jak do takiej kraty pan cię na sprężynie
    przywiązał.

    Do prostego człowieka:

    https://zapodaj.net/241b13dea7756.jpg.html

    --
    Bez kija i noża nie podchodź do bałuciorza (przysłowie łódzkie).

  • 15. Data: 2020-10-17 17:27:35
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 17 października 2020 o 17:15:13 UTC+2 collie napisał(a):

    > Do prostego człowieka:
    >
    > https://zapodaj.net/241b13dea7756.jpg.html
    >

    > --
    > Bez kija i noża nie podchodź do bałuciorza (przysłowie łódzkie).
    Znalazłeś dla prostaka i nie zrozumiałeś przesłania. Szukaj dla kretyna, też nie
    zrozumiesz.

  • 16. Data: 2020-10-17 21:12:46
    Od: Pilocik <p...@n...pl>

    > LOL. Jak już wydać tyle pieniędzy, to już lepiej ocynkowaną kratę z
    > grubych płaskowników wstawić. Wytrzyma na pewno dłużej niż dębowe deski.

    krata odpada z prostego powodu:
    wszystko co spadnie z auta leci w kanał, dużo łatwiej zebrać błoto,
    śnieg z desek niż z kanału
    nawet woda z desek szybciej odparuje niż z głębokiego kanału

  • 17. Data: 2020-10-18 07:47:50
    Od: Runt <r...@a...inn>

    W dniu 2020-10-17 o 17:27, KARALUCH Zenek Kapelinder pisze:

    > Znalazłeś dla prostaka i nie zrozumiałeś przesłania. Szukaj dla kretyna, też nie
    zrozumiesz.

    Brawo zenusiu! Brawo! dokop mu! Dokop! Jak jakis "collie" ma śmiałość
    cytować przysłowia o "bałuciorzach". Rozwal mu łeb tak by mózg się na
    kracie telepał! I do dołu z wapnem z nim! Z kopa zenusiu, z kopa!

    Jesteś prostakiem i kretynem bo wciąż nie rozumiesz "przesłania"!

    No zenusiu, a teraz wyżywaj się pisdziaku! Bluzgaj! Pluj! Tylko uważaj
    byś się nie wyp...ł na tej swojej hulajnodze bo jakis "bałuciorz" ci ją
    do płota na spręzynie przywiązał! ;-))))))))

    --
    Runt

  • 18. Data: 2020-10-18 12:01:22
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > krata odpada z prostego powodu:
    > wszystko co spadnie z auta leci w kanał,  dużo łatwiej zebrać błoto,
    > śnieg z desek niż z kanału
    > nawet woda z desek szybciej odparuje niż z głębokiego kanału

    Odkurzacz wodny ozwiązuje ten problem

  • 19. Data: 2020-10-19 11:24:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 16 października 2020 22:39:20 UTC+2 użytkownik Pilocik napisał:

    > jakieś inne propozycje?

    Myślę że jakikolwiek odpowiednio grube dechy posłużą lata
    Co do wytrzymałości- po tych dechach się przecież autem nie jeździ służą raczej jako
    zabezpieczenie żeby jaki człowiek tam nie wpadł

  • 20. Data: 2020-10-20 08:06:54
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 19.10.2020 11:24, Kris wrote:
    > Myślę że jakikolwiek odpowiednio grube dechy posłużą lata
    > Co do wytrzymałości- po tych dechach się przecież autem nie jeździ służą raczej
    jako zabezpieczenie żeby jaki człowiek tam nie wpadł

    Amen.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz