  • 1. Data: 2010-02-03 11:04:47
    Temat: maksymalna krzywizna drzwi PCV
    Od: "Jarek" <j...@c...mysite.pl>

    WITAM!

    Miesiąc temu odebrałem nowe mieszkanie. Poczatkowo myslalem, ze drzwi
    balkonowe nie sa wyregulowane - ciezko sie domykały, jednak po dokladnym
    obejzeniu okzazlo sie ze sa krzywe.
    Przykładając poziomicę od zewnątrz przy zawiasach, na srodku powstaje okolo
    5 mm szczelina, a przy oknach okolo 3mm. Po wizycie firmy ktora zajmowala
    sie montazem, dowiedzialem sie ze to dla nich nie jest wada i w ogole jest
    po odbiorze, wiec mam się od nich odstosunkować.
    Czy jest jakas norma/standard okreslajace maksymalna krzywizne drzwi? gdzie
    moge takie cos znalesc?

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 2. Data: 2010-02-03 11:08:23
    Temat: Re: maksymalna krzywizna drzwi PCV
    Od: "Jarek" <j...@c...mysite.pl>

    juz mam

    PN-EN 14351-1:2006

  • 3. Data: 2010-02-03 12:20:04
    Od: mayky <m...@c...pl>

    W dniu 2010-02-03 12:04, Jarek pisze:
> [...]
    > w ogole jest po odbiorze, wiec mam się od nich odstosunkować.
    > Czy jest jakas norma/standard okreslajace maksymalna krzywizne drzwi?

    czy to jest mniej wiecej w miejscu poziomej belki w ramie
    ( jesli taka wogole masz ) ?????

    Jesli masz poziomą belkę sprawdz czt górna belka - dolna i srodkowa
    maja taki sam wymiar .Jesli srodkowa belke przycieli za krótką to kiszka .
    jesli jednak nie ma srodkowej belki to spokojnie do skorygowania
    musisz powyciągać zatrzaski sprawdzić umieszczenie podkładek klinujacych
    szybę i znowu zabić zatrzaski

    > Pozdrawiam
    > Jarek

    Mayky

  • 4. Data: 2010-02-03 12:49:53
    Od: "Jarek" <j...@c...mysite.pl>

> [...]
    > jesli jednak nie ma srodkowej belki to spokojnie do skorygowania
    > musisz powyciągać zatrzaski sprawdzić umieszczenie podkładek klinujacych

    nie mam srodkowej belki.

    Moze zle opisalem wygiecie.
    Patrzac na wprost drzwi (prostopadle do szyby), wszystko jest dobrze.
    Patrzac z boku drzwi sa one wygiete jak nawias )
    Najbardziej przy zamykaniu dostaje srodkowe okucie.
    Obawiam sie, ze po roku moga sie rozszczelnic.

  • 5. Data: 2010-02-03 14:30:29
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jarek wrote:

> [...]
    > Najbardziej przy zamykaniu dostaje srodkowe okucie.
    > Obawiam sie, ze po roku moga sie rozszczelnic.

    reklamować i tyle... NA PIŚMIE ze zdjęciami!!!

    jeśli masz karty gwarancyjne możesz rekamowac u producenta drzwi albo
    powołaj sie na niezgodność z umową i reklamuj u dewelopera.