  • 1. Data: 2018-01-17 19:29:33
    Temat: next step po wylewkach
    Od: uciu <a...@g...com>

    Doradzcie w jakiej kolejności wykonywać następne prace.

    Wylewki mixokrem zrobione w czwartewk

  • 2. Data: 2018-01-17 22:47:33
    Temat: Re: next step po wylewkach
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2018-01-17 o 19:29, uciu pisze:
    > Doradzcie w jakiej kolejności wykonywać następne prace.
    >
    > Wylewki mixokrem zrobione w czwartewk

    To teraz się wprowadzaj.

    --
    MN

  • 3. Data: 2018-01-18 11:31:30
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-01-17 o 19:29, uciu pisze:
    > Doradzcie w jakiej kolejności wykonywać następne prace.
    >
    > Wylewki mixokrem zrobione w czwartewk

    Malowanie, płytki na ścianach, biały montaż, podłogi panele po min
    miesiącu po wygrzaniu, podobnie płytki, pamiętaj o foli na wylewkę pod
    panele.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 4. Data: 2018-01-18 11:42:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 18 stycznia 2018 11:31:35 UTC+1 użytkownik Janusz napisał:
    > pamiętaj o foli na wylewkę pod panele.

    A po co ta folia?
    Wg mnie może bardziej zaszkodzić a pomóc w niczym nie pomoże.
    Jakaś wilgoć, coś rozlane jak dostanie się pod panele to bez foli wsiąknie w wylewkę
    Jak będzie folia to kłopot gotowy
    Zakładam oczywiście że panele na suchą wylewkę będzie układał- wspominał coś o
    jesieni dopiero

  • 5. Data: 2018-01-18 12:16:40
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-01-18 o 11:42, Kris pisze:

> [...]
    > Jak będzie folia to kłopot gotowy
    > Zakładam oczywiście że panele na suchą wylewkę będzie układał- wspominał coś o

    W trzecim swoim zdaniu zaprzeczasz drugiemu.
    Jesteś przekonany, że chłonność betonu i drewno-podobnych materiałów
    jest ten sam? Inaczej, czy istnieje tak sucha wylewka jak podłoga?

    http://www.panelex.pl/blog/porady/po-co-folia-pod-pa
    nele

  • 6. Data: 2018-01-18 12:37:00
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 18 stycznia 2018 12:16:28 UTC+1 użytkownik t-1 napisał:

> [...]
    > Jesteś przekonany, że chłonność betonu i drewno-podobnych materiałów
    > jest ten sam? Inaczej, czy istnieje tak sucha wylewka jak podłoga?

    A skąd ma być wilgoć w wylewce wysuszonej na wiór, położonej na
    suchym styropianie? :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 7. Data: 2018-01-18 13:12:17
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 18 stycznia 2018 12:37:01 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > A skąd ma być wilgoć w wylewce wysuszonej na wiór, położonej na
    > suchym styropianie? :)

    ja to sobie myśle ze producenci sie zabezpieczają na wszelki słuczaj - mogę sobie
    wyobrazic wylewkę na mokrym piachu, bez ocieplenia i izolacji. Wtedy folia jest jak
    najbardziej wskazana.

    b.

  • 8. Data: 2018-01-18 13:24:36
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    > Jesteś przekonany, że chłonność betonu i drewno-podobnych materiałów
    > jest ten sam? Inaczej, czy istnieje tak sucha wylewka jak podłoga?

    Folia na wylewce pod panelami zadnego sensu nie ma.
    Taak jak w większości wypadków zadnego sensu nie ma izolacja pod/nad styropianem pod
    wylewką.
    Wytarczy ze cos większego się rozleje i przez takie izolacje robi się potężny kłopot.
    Jak nie ma izolacji to rwoda wsiąka w wylewkę i niżej w grunt. Jak jest izolacja to
    woda się na niej zatrzyma i jest kłopot potezny
    Ze dwa lata temu tu człowiek pisał ze mu w scianie kolanko pękło i woda lała się pod
    posadzkę i zatrzymała na foli w warstwie ocieplenia
    Kłopot z wysuszeniem tego potężny. Gdyby foli nie miał to woda wsiąkła by w grunt i
    kłopot znikomy
    Wylewki w domach w większości wypadków sa robione na poziomie wyższym jak teren poza
    domem i dodatkowo grunt rodzimy jest wymieniany na żwir czy inny piach.
    Więc nie bardzo taka izolacja pozioma ma przed czym izolować.
    A kłopot może sprawić

    > http://www.panelex.pl/blog/porady/po-co-folia-pod-pa
    nele

    Podejrzewam ze producenci paneli będą zalecać folie(najlepiej oczywiści z ich
    logiem;)) nawet na podłogach na pietrach
    Taki ich dupochron i dodatkowa kasa.