  • 1. Data: 2018-01-17 10:39:26
    Temat: Taryfa "antysmogowa" zgodnie z oczekiwaniami
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Obniżka opłaty dystrybucyjnej tylko za energię zużytą ponad pułap
    wynikający ze zużycia z poprzedniego roku.
    Czyli tym, którzy już grzeją prądem gówno to da (i nie chodzi tylko
    o burżujów z pompami i klimatyzatorami, ale też bidoków dogrzewających
    się farelkami). Pozostałym też to nic nie da, bo ktoś kto teraz
    grzeje kotłem niezbyt ocieploną chałupę, nie rzuci się nagle
    na prąd, bo zbankrutuje.
    Słowem dużo bicia piany a efekt jak można się było domyślić.

    L.

  • 2. Data: 2018-01-17 11:19:19
    Temat: Re: Taryfa "antysmogowa" zgodnie z oczekiwaniami
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-01-17 o 10:39, Lisciasty pisze:
> [...]
    > na prąd, bo zbankrutuje.
    > Słowem dużo bicia piany a efekt jak można się było domyślić.

    Czyli jednak GW miała rację ;)

    --
    Pete

  • 3. Data: 2018-01-17 11:23:43
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 17 Jan 2018 01:39:26 -0800 (PST), Lisciasty

    Gdzie to paczeć -- nic nie widzę... ;)

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 4. Data: 2018-01-17 11:28:54
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 17 stycznia 2018 11:23:41 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
    > Gdzie to paczeć -- nic nie widzę... ;)

    Na razie URE przyklepało taryfy, jeszcze ich nie ma chyba oficjalnie,
    ale piszą cosik np. tutaj:

    http://gramwzielone.pl/walka-ze-smogiem/29715/nowa-t
    aryfa-g12as-jakie-stawki-przyjeli-najwieksi-osd

    L.

  • 5. Data: 2018-01-22 14:27:17
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    hej,
    A co z ludzmi, ktorzy koncza budowe i w zeszlym roku nie grzali, bo nie
    mieli gdzie i w czym?:) Nie znalazlem odpowiedzi na to pytanie. Domyslam
    sie, ze na nowa taryfe sie nie zalapie...
    Piotr

  • 6. Data: 2018-01-22 14:31:29
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 22 stycznia 2018 14:27:19 UTC+1 użytkownik gobo napisał:
> [...]
    > mieli gdzie i w czym?:) Nie znalazlem odpowiedzi na to pytanie. Domyslam
    > sie, ze na nowa taryfe sie nie zalapie...

    Teoretycznie skoro w zeszłym sezonie zużyłeś zero, to teraz powinna
    Ci się należeć cała pula po niższej cenie. Ale cholera wie jak to wyjdzie,
    znając życie coś wymyślą, żebyś się nie załapał.

    L.

  • 7. Data: 2018-01-22 16:12:21
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-01-22 o 14:31, Lisciasty pisze:

    > Teoretycznie skoro w zeszłym sezonie zużyłeś zero, to teraz powinna
    > Ci się należeć cała pula po niższej cenie. Ale cholera wie jak to wyjdzie,
    > znając życie coś wymyślą, żebyś się nie załapał.

    Oczywiście. Przecież nowa taryfa ma zachęcać do *zmiany* źródła ciepła.

    --
    Pete

  • 8. Data: 2018-01-22 16:25:23
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-01-22 o 16:12, Pete pisze:
> [...]

    Jednak chyba nie. W taryfie Tauronu jest zapis
    "3.1.12.
    Dla nowego miejsca dostarczania energii elektrycznej dla odbiorcy z
    grupy taryfowej G12as (czyli ta nowa taryfa), któremu przedsiębiorstwo
    energetyczne nie świadczyło usługi dystrybucji dłużej niż rok, przyjmuje
    się, że zużycie energii elektrycznej, o którym mowa w pkt 3.1.11.,
    wynosiło 0 kWh."

    --
    Pete

  • 9. Data: 2018-01-22 16:57:25
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 22 stycznia 2018 16:12:22 UTC+1 użytkownik Pete napisał:
    > Oczywiście. Przecież nowa taryfa ma zachęcać do *zmiany* źródła ciepła.

    Ja Cie prosze... Kto miał zmienić źródło ciepła na prąd ten to zrobił,
    a takie kosmetycznie promocje nikogo nie przekonają. To zagrywka pod
    publikę i żeby sobie pijar w Unii poprawić.

    L.