  • 1. Data: 2018-03-15 20:24:25
    Temat: powroty
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Hejka. Dziś w południe nisko nad naszą działeczką przęciągnął dostojnie
    ogromny klucz dzikich gęsi (około 100 sztuk). Pewnie siadły odpocząć na
    sąsiednich stawach.
    Na marginesie wspomnę, ze przed ostatnimi mrozami wywołanymi bestią za
    wschodu. przyleciały do nas cztery żurawie. Obawiam się, że mogły nie
    wytrzymać silnych mrozów bo wczoraj widziłem tylko jednego.
    Pozdrawiam przedwcześnie Ja...cki

    ---
    Avast.

  • 2. Data: 2018-03-17 20:33:38
    Temat: Re: powroty
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 15.03.2018 o 20:24, Dirko pisze:
> [...]
    > za wschodu. przyleciały do nas cztery żurawie. Obawiam się, że mogły nie
    > wytrzymać silnych mrozów bo wczoraj widziłem tylko jednego.

    U mnie słychać było gęganie z nieba już w lutym.
    Ciekawe czy doleciały gdzie chciały i czy przeżyły?

    Krycha.