  • 1. Data: 2012-02-19 08:45:08
    Temat: roznica w prasowaniu zelazkiem zwyklym, a zelazkiem z generatorem pary
    Od: digitaladam <digitalfilter_wiadomo_co_wp.pl>

    Witam,
    czy warto dołożyć parę stówek i kupić żelazko z generatorem pary? Czy
    naprawdę prasuje się takim urządzeniem rewelacyjnie? Zachwalała mi takie
    urządzenie jedna osoba, chciałbym zapytać o opinię większą ilość osób.
    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2012-02-26 07:06:47
    Od: "dorato" <b...@k...com>

    Użytkownik "digitaladam" <digitalfilter_wiadomo_co_wp.pl> napisał w
    wiadomości news:4f40b694$1@news.home.net.pl...
> [...]
    > naprawdę prasuje się takim urządzeniem rewelacyjnie? Zachwalała mi takie
    > urządzenie jedna osoba, chciałbym zapytać o opinię większą ilość osób.

    Nie wiem czy generator pary to specjalna konstrukcja. Ja mam zelazko ktore
    ma opcje tworzenia pary, choć nie wiem czy to jest generator. Jedno mogę
    powiedzieć. para nie przeszkadza w prasowaniu. Czy wogóle teraz robią
    zelażka bez opcji pary?

  • 3. Data: 2012-02-27 13:00:24
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2012-02-19 09:45, digitaladam pisze:
> [...]
    > czy warto dołożyć parę stówek i kupić żelazko
    > z generatorem pary? Czy naprawdę prasuje się
    > takim urządzeniem rewelacyjnie? Zachwalała mi

    ZDECYDOWANIE warto.

    JK