  • 1. Data: 2017-06-07 14:11:23
    Temat: wc problemy
    Od: Bolko <s...@g...com>

    nr1
    Teściowa mieszka w bloku 10 pietrowym na 3 piętrze.
    Spłuczkę ma "rurową" tzn nie ma zasobnika tylko "uchwyt"
    i jest problem bo woda się leje a kupa nie chce spłynąć
    nr2
    Mama ma normalny sedes.
    Tylko że po napełnieniu przecieka.
    Otwieram zasobnik z wodą a tam taki szlam na samym dole.
    Powodóje że zawór się niedomyka.
    Próbowałem to umyć ale ciężko.
    Boję się rozkręcać bo jak znam życie to coś się spieprzy i trzebakupić nowe.

    I apropo punktu nr 2.
    ja mam zabudowany geberit.
    I zastanawiam się czy czegoś tam nie wrzucić na przeczyszenie.
    Tak na wszelki wypadek

  • 2. Data: 2017-06-07 16:41:06
    Temat: Re: wc problemy
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 07.06.2017 14:11, Bolko wrote:

    > I apropo punktu nr 2.
    > ja mam zabudowany geberit.
    > I zastanawiam się czy czegoś tam nie wrzucić na przeczyszenie.
    > Tak na wszelki wypadek

    Powiem tak. Mnie się popsuły już wszystkie Geberity.
    W każdym się przedziurawiła membrana w zaworze napełniającym o nazwie
    Siamp. Wymieniłem w tym roku wszystkie membrany i działają dalej. Objaw
    jest taki że woda nie napełnia Geberitu dosyć szybko przez co nie może
    on się napełnić w ogóle.

    Przy okazji wyjmowałem zawór spustowy i go myłem z kamienia w Domestosie
    czy innym takim. I działa.

  • 3. Data: 2017-06-07 20:46:01
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Wednesday, June 7, 2017 at 4:41:07 PM UTC+2, KIKI wrote:

    > Powiem tak. Mnie się popsuły już wszystkie Geberity.
    > W każdym się przedziurawiła membrana w zaworze napełniającym o nazwie
    > Siamp.

    Google na hasklo zawor siamp wyswietlaja cersanit... Maz Geberita czy cos innego
    Cersanit?

    Ja mam na wsi 3 Geberity Geberita (stara wersja z duzym przyciskiem) juz ponad 12 lat
    i niczego nie wymienialem, raz (po 2-4 ??? latach) zrobilem im odkamienianie, bo
    uszczelka zaworu na dnie sie nie domykala juz (wyciagalem caly srodek- na sciankach
    zbiornika i wszystkich elementach zanurzonych w wodzie bylo grubo kamienia, a to
    zimna woda tylko), wynikalo z masakrycznie twardej wody z mojej stundni, chwile
    pozniej podlaczyli mnie do wodociagu i problem sie nie powtorzyl.
    W pracy tez jest 5 takich, ponad 10 lat i nie przypominam sobie awarii...

  • 4. Data: 2017-06-07 23:07:14
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 07.06.2017 20:46, WS wrote:

    > Google na hasklo zawor siamp wyswietlaja cersanit... Maz Geberita czy cos innego
    Cersanit?

    Cersanit mam ale umownie "Geberit like"
    Jeden pies w budowie wewnętrznej. Też jest taka membrana tylko pewnie
    inny wymiar.

  • 5. Data: 2017-06-07 23:47:09
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 7 czerwca 2017 23:07:34 UTC+2 użytkownik KIKI napisał:

    Cersanit?

    > Cersanit mam ale umownie "Geberit like"
    > Jeden pies w budowie wewnętrznej. Też jest taka membrana tylko pewnie
    > inny wymiar.

    3 geberity here, 8 lat, 0 problemow. Geberity normalne, bo sa tez rozne
    marketowe wersje "basic".

    --
    Adam Sz.

  • 6. Data: 2017-06-08 00:31:19
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 07.06.2017 23:47, Adam Sz. wrote:

    > 3 geberity here, 8 lat, 0 problemow. Geberity normalne, bo sa tez rozne
    > marketowe wersje "basic".

    Moje się zepsuły w tym roku po 9 latach :-)

  • 7. Data: 2017-06-08 08:06:52
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > 9 latach :-)

    przy okazji zapytam - jak to sie wymienia jak juz padnie? mam taki
    porcelanowy zbiornik, z 10 lat to ma i dziala...
    to jest jakos znormalizowane? co sie kupuje cala puszke? po co? chyba tylko
    te plastiki w srodku nie?
    a moze tylko same te drobne czesci co tam sa - osobno?

  • 8. Data: 2017-06-08 08:19:24
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    W dniu 08-06-2017 o 08:06, abn140 pisze:

> [...]
    > te plastiki w srodku nie?
    > a moze tylko same te drobne czesci co tam sa - osobno?

    dzwon?

  • 9. Data: 2017-06-08 12:17:33
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 08.06.2017 08:06, abn140 wrote:

> [...]
    > te plastiki w srodku nie?
    > a moze tylko same te drobne czesci co tam sa - osobno?

    Porcelanowy to nie wiem ale Geberitowaty rozmontujesz przez otwór przycisku.
    Uszczelkę zaworu napełniającego wymieniasz po odkręceniu końca tego zaworu.

    https://duckduckgo.com/?q=zaw%C3%B3r+nape%C5%82niaj%
    C4%85cy&t=ironbrowser&iax=1&ia=images&iai=http%3A%2F
    %2Fbudowlany.eu%2F26448-large_pp%2Fzawor-napelniajac
    y-boczny-3-8.jpg

    Na przykład odkręcasz tę nakrętkę co z niej wychodzi popychacz i tam
    jest membrana.

    https://duckduckgo.com/?q=zaw%C3%B3r+nape%C5%82niaj%
    C4%85cy+membrana&t=ironbrowser&iar=images&iax=1&ia=i
    mages&iai=http%3A%2F%2Fwww.batard.pl%2Ffiles%2Fzesta
    w-naprawczy-zaworu-napelniajacego-spluczki%5B1%5D.jp

    Samą gumkę zmieniasz, bo gumki pasują, jest ich kilka typów ale te
    środki są różne ale one się nie psują.

  • 10. Data: 2017-06-08 20:43:40
    Od: "zhbick" <n...@p...tu>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > jest problem bo woda się leje a kupa nie chce spłynąć

    Xenna Extra Comfort 3x dziennie po 1 tabletce