  • 1. Data: 2021-11-18 15:11:33
    Temat: Ahoj stara wiara
    Od: maniek4 <s...@w...fju>

    Uszanowanie

    Widzę, że grupa chyba umiera...

  • 2. Data: 2021-11-18 15:30:27
    Temat: Re: Ahoj stara wiara
    Od: Runt <r...@e...prv>

    W dniu 2021-11-18 o 15:11, maniek4 pisze:
    > Uszanowanie
    >
    > Widzę, że grupa chyba umiera...

    serwery news zostały zablokowane ;0(

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

  • 3. Data: 2021-11-18 15:41:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 18 listopada 2021 o 15:12:18 UTC+1 maniek4 napisał(a):
    > Uszanowanie
    >
    > Widzę, że grupa chyba umiera...
    Ahoj
    Gdzie byłeś jak Ciebie nie było?

  • 4. Data: 2021-11-18 15:59:31
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 18.11.2021 o 15:11, maniek4 pisze:
    > Uszanowanie
    >
    > Widzę, że grupa chyba umiera...

    Dlaczego? Niektórzy się tu świetnie bawią.

  • 5. Data: 2021-11-18 18:28:45
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-11-18 o 15:11, maniek4 pisze:
    > Uszanowanie
    >
    > Widzę, że grupa chyba umiera...

    Witaj, ach witaj. Gdzie żeś się to bywał, podziewał? Już miałem takie
    złe myśli, że Cię dopadł ten szalejący ... skurczybyk.

    A grupa, jak grupa. Jeszcze trochę i przekroczy granicę absurdu, bo
    ubywa normalnych userów, z którymi było można normalnie podyskutować.
    Teraz grupą rządzi podstarzała dzieciarnia z przeogromnymi kompleksami ;)

  • 6. Data: 2021-11-18 19:03:42
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 18 listopada 2021 o 18:28:40 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):

> [...]
    > ubywa normalnych userów, z którymi było można normalnie podyskutować.
    > Teraz grupą rządzi podstarzała dzieciarnia z przeogromnymi kompleksami ;)
    Najwyzszy czas żebyś użyszkodnik zrezygnował ze stanowiska rządzącego podstarzałego
    dzieciaka z kompleksami.

  • 7. Data: 2021-11-18 19:29:28
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2021-11-18 o 15:11, maniek4 pisze:
    > Uszanowanie
    >
    > Widzę, że grupa chyba umiera...
    umiera, umiera i umrzeć nie może :)))
    wb

    Avast.

  • 8. Data: 2021-11-18 20:28:09
    Od: Runt <r...@e...prv>

    W dniu 2021-11-18 o 19:03, KANALIA* Zenek Kapelinder pisze:

    > Najwyzszy czas żebyś użyszkodnik zrezygnował ze stanowiska rządzącego podstarzałego
    dzieciaka z kompleksami.

    "zenus", nadęta zakompleksiona kanalio - najwyzszy czas byś się po
    prostu przymknął. na p.s.p nie pojawiaj się bo cię zgnoję! v;-)))

  • 9. Data: 2021-11-19 20:24:34
    Od: maniek4 <s...@w...fju>

    W dniu 2021-11-18 o 15:41, Kris pisze:

    > Ahoj
    > Gdzie byłeś jak Ciebie nie było?

    Ciągle w tym samym miejscu. Ale z perspektywy czasu sądzę, że ominęły
    mnie rozmowy na fascynujące tematy grupowe. Czy ziemia jest płaska, czy
    wirus to ściema i czy się szczepić. Wszak na różne budowlane tematy tu
    debatowaliśmy. :-)

    Pozdro.. TK

    PS.
    W tym roku odwiedziłem Stilo. Pamietasz?

  • 10. Data: 2021-11-19 20:25:38
    Od: maniek4 <s...@w...fju>

    W dniu 2021-11-18 o 15:59, nadir pisze:

    > Dlaczego? Niektórzy się tu świetnie bawią.

    A to się cieszę. Bardzo cenię sobie newsowe społeczeństwo.

    Pozdro.. TK