  • 41. Data: 2021-12-10 13:30:08
    Temat: Re: Ahoj stara wiara
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 08.12.2021 o 21:13, Kris pisze:
    > .
    >
    > Ale o co chodzi?
    > Adam od chyba początku pod własnym nazwiskiem pisywał, nie ukrywał swojej
    tożsamości
    > Po co zdjęcia badać, w gogle przecież jego adres wyskakuje po wpisaniu nazwiska.
    > Widocznie nie zależało mu na ukrywaniu/maskowaniu tego.

    O ile dobrze pamiętam był Adam i AdamSz :-)

  • 42. Data: 2021-12-17 11:49:30
    Od: maniek4 <s...@w...fju>

    W dniu 2021-12-07 o 22:38, Janusz pisze:

    > Życie, pewnie o tym zapomniał albo nie pomyślał.

    Jasna sprawa..

    > Pamietaj, dobra kawa zawsze czeka :)

    Dziękuję Januszu. Miło to słyszeć/czytać.

    > Jak skręciłem nogę w dzieciństwie to się wyleczyłem z nart.

    Nie każdy musi lubić. Ja lubię wyzwania i lubię uczyć się czegoś nowego.
    Może dzięki temu mam poczucie, że mniej się starzeję. :-P
    W tym roku od znajomego kupiłem starego motura MZ 250. Miał stać dla
    potomnych a ja miałem nie jeździć. Po kilku przejażdżkach po nocnym
    mieście kupiłem ciuchy i kolejnego motura do jeżdżenia naprawdę. MZ
    fajna, ale na dłuższą metę nie na dzisiejsze czasy i niech stoi dla
    potomnych na okazjonalne przejażdżki. Tym sposobem zimą czekam kiedy
    będzie wystarczająco ciepło by pojeździć moturem, a latem czekam na zimę
    żeby pojeździć na nartach. Dzięki temu mam ciągle powody by być
    niezadowolonym i zadowolonym jednocześnie.

    > Z dzieciakami na sankach jeżdżę, może w tym roku śniegu będzie więcej to
    > się da
    > bo ostatnio za mało na sanki było na górce niedaleko mnie.

    Oj te zimy ostatnie trochę mnie martwią. Obaj pamiętamy te ostrzejsze.

    Pozdro.. TK

  • 43. Data: 2021-12-17 11:58:48
    Od: maniek4 <s...@w...fju>

    W dniu 2021-12-08 o 21:13, Kris pisze
> [...]
    > Po co zdjęcia badać, w gogle przecież jego adres wyskakuje po wpisaniu nazwiska.
    > Widocznie nie zależało mu na ukrywaniu/maskowaniu tego.

    To były jeszcze czasy budowy w stanie surowym. Tematy o alarmach itp.,
    więc to już parę lat temu. W sumie niedziwne, że na tym etapie nie
    podaje się adresów zdając jednocześnie relację z postępu prac na budowie
    i instalowanych fantach.
    Tak było wtedy, teraz nie wiem czy adres wyskoczy czy nie. Jakoś mnie to
    nie interesuje prawdę mówiąc.

    Pozdro.. TK