  • 1. Data: 2012-04-04 08:51:06
    Temat: Aprobata techniczna...
    Od: Kris <k...@g...com>

    Cyt. z aprobaty technicznej:
    Przedmiotem aprobaty technicznej jest:
    "Zaprawa klejąca, o zamiennie stosowanych nazwach handlowych STYRO LUX, STYRO
    LUX DO ZATAPIANIA SIATKI, ZAPRAWA KLEJOWA DO STYROPIANU ARBET i
    ZAPRAWA KLEJOWA DO ZATAPIANIA SIATKI ARBET "

    Czy dobrze rozumiem że jest to TEN SAM klej tylko sypany do worków raz z napisem "do
    zatapiania siatki" innym razem z napisem "do styropianu" a jeszcze innym razem "Styro
    LUX"

    Jeśli dobrze kombinuje że jest to TEN SAM produkt w różnych opakowaniach to nie ma
    sensu kombinowac ylko kupowac to co najtańsze z zestawu i tyle.
    Może tak samo jest np z klejem do glazury, klejem do gresu i klejem do klienkieru.
    Ktoś tu niedawno p[roponował do przyklejenia kafli na kartongipsach jakiś super duper
    drogio klej. A może w innym opakowaniu jest ten sam produkt tylko duzo nizsza cena?
    Jak to w końcu jest?
    Ja np wszystko w domu kleiłem Mapei Glazurnikiem za 12-14zł worek- niewazne czy był
    to gres, czy glazura czy terakota czy podłogowka, czy bez podłogówki czy na beton
    czyn kartongipsy. Kilka lat już mineło i nic złego się nie dzieje.

  • 2. Data: 2012-04-04 23:43:26
    Temat: Re: Aprobata techniczna...
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    "Kris" <k...@g...com> wrote in message
    sion-forums@vbgx21...

> [...]

    To jest jeden wielki wałek ta cała budowlanka :-)

  • 3. Data: 2012-04-05 04:34:07
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "Kris" <k...@g...com> wrote in message
    sion-forums@vbgx21...

    > To jest jeden wielki wałek ta cała budowlanka :-)

    podobnie jak ten chiński szajs który importujesz i ludziom wciskasz.