  • 1. Data: 2012-04-10 23:37:20
    Temat: Araucaria w doniczce - pytanie
    Od: "Krasnal" <k...@p...onet.pl>

    Dolne gałązki z tej doniczkowej rośliny i opadły rosnie tylko z trudem
    czubek. Czy jest szansa aby Araucaria wypuściła nowe pędy od dołu. Może
    drastycznie ściąć i może coś wyrośnie?
    Co wy na to fachowcy?

  • 2. Data: 2012-04-11 19:23:51
    Temat: Re: Araucaria w doniczce - pytanie
    Od: FilipJ <f...@g...pl>

    W dniu 2012-04-10 23:37, Krasnal pisze:
    > Dolne gałązki z tej doniczkowej rośliny i opadły rosnie tylko z trudem
    > czubek. Czy jest szansa aby Araucaria wypuściła nowe pędy od dołu.
    Nie ma.

    > Może drastycznie ściąć i może coś wyrośnie?
    Ponoć da się ukorzenić czubek - załóż doniczkę z ziemią na rosnące
    drzewko. Nie testowałem tej metody - zaczerpnięta z czasopisma x lat temu.
    Pozdrawiam
    FJ