  • 1. Data: 2012-04-10 17:45:18
    Temat: Czosnek niedźwiedzi...
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    ...wylazł, hurra :-)
    http://www.fotosik.pl/u/mazam/zdjecie/18/album/89235
    7
    --

    XL wiosenna

  • 2. Data: 2012-04-10 20:28:28
    Temat: Re: Czosnek niedźwiedzi...
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    W dniu 2012-04-10 17:45, Ikselka pisze:
    > ...wylazł, hurra :-)
    > http://www.fotosik.pl/u/mazam/zdjecie/18/album/89235
    7
    :)
    U mnie cebulki wpuściły juz po 3 listki i widać pędy kwiatostanowe
    :)
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal
    www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262
    sklep: http://trawki.pl/
    http://www.facebook.com/pages/Trawkipl/1175387782846
    39

  • 3. Data: 2012-04-10 22:39:43
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 10 Apr 2012 20:28:28 +0200, Tadeusz Smal napisał(a):

    7
    > :)
    > U mnie cebulki wpuściły juz po 3 listki i widać pędy kwiatostanowe
    > :)

    Moje były dosyć wymęczone, poza tym chyba deczko za głęboko posadziłam...

    --

    XL wiosenna

  • 4. Data: 2012-04-10 23:07:14
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    W dniu 2012-04-10 22:39, Ikselka pisze:

    > Moje były dosyć wymęczone, poza tym chyba deczko za głęboko posadziłam...

    Jak wyszły to poradzą sobie
    W sumie wszystkie inne czosnki lubią pełne słonce
    to czosnek niedzwiedzi lub taki świetlisty półcień

  • 5. Data: 2012-04-10 23:39:16
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 10 Apr 2012 23:07:14 +0200, Tadeusz Smal napisał(a):

    > Jak wyszły to poradzą sobie

    Mam nadzieję, bo MŚK już od dawna na nie czeka - kiedy tylko zobaczył te
    listki, przybiegł po mnie i od razu spytał, czy będę już kisić lub solić
    ten czosnek i taką minę smutną zrobił, kiedy odpowiedziałam, że na pewno
    jeszcze nie w tym roku :-)

    > W sumie wszystkie inne czosnki lubią pełne słonce
    > to czosnek niedzwiedzi lub taki świetlisty półcień

    No i własnie miejsce jest półcieniste, pełne słońce dociera tam dopiero
    późnym popołudniem, jak widać na foto.

    --

    XL wiosenna

  • 6. Data: 2012-04-11 00:49:36
  • 7. Data: 2012-04-15 18:29:28
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    On 11 Kwi, 00:49, "Azotox" <d...@y...com> wrote:

    > A może jakieś zioło [ :) ] ?

    Kozłek lekarski.
    Skontaktuj się z Herbapolem. Znajomi uprawiali i nieźle na tym
    wychodzili, teraz nie wiem jak jest, bo nie mam kontaktu.

  • 8. Data: 2012-04-25 18:34:27
    Od: Sannati <s...@m...com>

    Aj da się zaroboć. Widiałem w sprzedazy takie zioło jak suszony czosnek niedzwiedzi .
    Pewnie sprzedają susz gdzies pozyskiwany nielegalnie. Nie słyszałem o plantacjach
    czosnku . Ciekawe ? Poczesze literature czy plantacje takie sa w Rosji tam wszytko
    hodują. Pozdr JK

  • 9. Data: 2012-04-25 19:50:09
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 25 Apr 2012 09:34:27 -0700 (PDT), Sannati napisał(a):

> [...]
    czosnku . Ciekawe ? Poczesze literature czy plantacje takie sa w Rosji tam wszytko

    Suszony czosnek niedźwiedzi nie ma wartości - aromat ulatuje zupełnie.
    --
    XL smile
    http://www.fotosik.pl/u/mazam/album/791665

  • 10. Data: 2012-04-26 08:56:44
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

    > Suszony czosnek niedźwiedzi nie ma wartości - aromat ulatuje zupełnie.

    to jaki najlepszy sposób na przechowanie na resztę sezonu?
    BTW w okalającym lesie jest go sporo, rozmawiałem z leśniczym, można
    zbierać, ale nie całymi naręczami, tylko obrywając po jednym listku z
    rośliny...

    pozdrawiam
    s_13