  • Data: 2015-08-03 15:07:54
    Temat: Blat drewniany klejony - DIY
    Od: wolim <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Siemka.

    Czy ktoś z Was próbował zrobić własnoręcznie klejony blat z drewna?

    Stawiam właśnie grilowędzarnię i tak sobie wymarzyłem, że zrobię blat roboczy
    drewniany. Ponieważ nie potrzebuję niewiadomojakiej powierzchni (około 90x90),
    postanowiłem wykonać sam klejonkę. Wiem, że są w sprzedaży gotowe blaty, ale trzeba
    kupić całe 2,7 metra albo sobie zrobić na zamówienie, co kosztuje krocie.

    Pomyślałem, że posklejam kontrłaty w kupę, potem dotnę na wymiar, przeszlifuję i
    potraktuję jakimś olejem.

    Czy ktoś z Was robił coś podobnego i może doradzić na co zwrócić uwagę lub
    ewentualnie przestrzec? :)

    Pozdrawiam,
    MW