  • 1. Data: 2013-04-01 22:24:40
    Temat: Bociany
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    Jak tam u Was z boćkami - wróciły?
    Mi dziś nad domem przeleciało stado około 20sztuk.
    Leciały w żółwim tempie, bardziej z wiatrem.
    Ciekawe gdzie coś do jedzenia znajdą bo jak na razie to koło 30cm śniegu
    leży...

    --
    ---
    uciu

  • 2. Data: 2013-04-01 23:42:59
    Temat: Re: Bociany
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 1 Apr 2013 22:24:40 +0200, uciu napisał(a):

> [...]
    > Leciały w żółwim tempie, bardziej z wiatrem.
    > Ciekawe gdzie coś do jedzenia znajdą bo jak na razie to koło 30cm śniegu

    A wiosna tam gdzieś na którymś nie siedziała? - bo czekam, czekam, a
    papryka mi już do samych lamp urosła, pomidory wybiegają... :-(
    --
    XL "W każdym narodzie musi się wyrobić ponad masy jakaś inteligencja i
    rodzaj