  • 1. Data: 2013-04-01 05:59:46
    Temat: stada lisów w miastach - efekt anomalii pogodowych
    Od: SJS <s...@p...pl>

    "Anomalie pogodowe i efekty widać, już nie tylko na obrzeżach Warszawy
    ale nawet i w Śródmieściu lisy buszują po śmietnikach"
    a jak u was?

    --
    sjs

  • 2. Data: 2013-04-01 12:58:15
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 01 Apr 2013 05:59:46 +0200, SJS napisał(a):

    > "Anomalie pogodowe i efekty widać, już nie tylko na obrzeżach Warszawy
    > ale nawet i w Śródmieściu lisy buszują po śmietnikach"
    > a jak u was?

    Cóż, zapewne zasypało i śmietniki nie są opróżniane - bo tylko taki może
    być wpływ "anomalii pogodowych" na buszowanie tam lisów :-D
    :-D
    --
    XL "W każdym narodzie musi się wyrobić ponad masy jakaś inteligencja i
    rodzaj

  • 3. Data: 2013-04-01 17:59:44
    Od: "Ozon" <d...@b...ru>

    Użytkownik "SJS" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
    > "Anomalie pogodowe i efekty widać, już nie tylko na obrzeżach Warszawy ale
    > nawet i w Śródmieściu lisy buszują po śmietnikach"
    > a jak u was?

    U nas dziady,
    Walczą z lisami o szczaw.

    Ozon

  • 4. Data: 2013-04-02 05:45:55
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2013-04-01 12:58, Ikselka pisze:

    > Cóż, zapewne zasypało i śmietniki nie są opróżniane - bo tylko taki może
    > być wpływ "anomalii pogodowych" na buszowanie tam lisów :-D
    > :-D

    nie, 1 kwiecień je przygnał

    --
    sjs

  • 5. Data: 2013-04-02 22:45:12
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 02 Apr 2013 05:45:55 +0200, SJS napisał(a):

    > nie, 1 kwiecień je przygnał

    Gdyby to były łosie, to można by było uwierzyć :-)

  • 6. Data: 2013-04-03 08:14:27
    Od: Andrzej S <a...@g...com>

    W dniu 2013-04-02 05:45, SJS pisze:

    > nie, 1 kwiecień je przygnał

    Jesli to zart, to marny, bo zbyt prawdziwy.
    Brat gonil 1-szego kwietnia lisa z posesji. Upiera sie, ze najlepszy
    srodek to osikanie terenu przez gospodarza (testosteron).

    pozdro
    --
    A S

  • 7. Data: 2013-04-03 17:16:24
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2013-04-03 08:14, Andrzej S pisze:

    > Jesli to zart, to marny, bo zbyt prawdziwy.
    > Brat gonil 1-szego kwietnia lisa z posesji. Upiera sie, ze najlepszy
    > srodek to osikanie terenu przez gospodarza (testosteron).
    >
    > pozdro
    "stada lisów" było w informacji

    --
    sjs