  • 1. Data: 2010-08-18 09:03:47
    Temat: Bruk debowy jak klasc ..
    Od: "Mr. MAKARENA" <m...@n...pl>

    Witam !
    Na swojej dzialce lesnej postanowilem zrobic sobie sciezki z bruku debowego
    . Kupilem dab , pocialem pila motorowa na plastry o grubosco ok 10 cm i
    okorowalem . Poniewaz brak mi troche wprawy nie wyszlo to zbyt rowno i
    niektore z plastrow o duzej srednicy wyszly mi troche krzywo , odchylka
    wynosi +/- 2 cm . I teraz niewiem czy klasc jak leci na podsypce a potem
    przeleciec ubijarka i liczyc ze wszystko sie wyprostuje , czy moze starac
    sie kompensowac nierownosci podsypujac pod krzywizne troche piasku , czy
    moze poprostu zrezygnowac z tych krzywych kawalkow ( tego bym wolal uniknac
    bo drzewo jest dosc drogie ) .
    Ma ktos jakies doswiadczenia w tym temacie ?

    Pozdrawiam :

    Mr.MAKARENA

  • 2. Data: 2010-08-18 09:37:41
    Temat: Re: Bruk debowy jak klasc ..
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 18 Aug 2010 11:03:47 +0200, Mr. MAKARENA napisał(a):

> [...]
    > wynosi +/- 2 cm . I teraz niewiem czy klasc jak leci na podsypce a potem
    > przeleciec ubijarka i liczyc ze wszystko sie wyprostuje ,

    Równiarką i wycyklinować ;-PPP

  • 3. Data: 2010-08-18 12:43:56
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    > Równiarką i wycyklinować ;-PPP

    Tobie jak Palikotowi - tylko wibrator w głowie.
    Przecież taniej piachem podsypać i ubić.
    ;-))
    Pozdrawiam z "łatą" i młotkiem
    skryba
    Ps. winogronowe pieknie obrodziły i są smakowite.
    Mniam.

  • 4. Data: 2010-08-18 14:20:05
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 18 Aug 2010 14:43:56 +0200, skryba ogrodowy napisał(a):

    > Tobie jak Palikotowi - tylko wibrator w głowie.
    > Przecież taniej piachem podsypać i ubić.
    > ;-))

    Tylko że to już nie będzie to, co powinno. I po deszczach będzie się
    rozłaziło we wszystkie strony i zapadało. Zasada bruku drewnianego to
    własnie wzajemne klinowanie się.

    > Pozdrawiam z "łatą" i młotkiem
    > skryba
    > Ps. winogronowe pieknie obrodziły i są smakowite.
    > Mniam.

    Mówiłam :-)
    Ja też się właśnie obżeram nimi, a i córka właśnie wyjechała z domu do
    siebie z pełnym koszykiem tychże, nie mówiąc o pozostałych odmianach.
    A tomatillo własnie dojrzewa. W jakiej fazie dojrzałości toto zbierać i
    przetwarzać??? :-)

  • 5. Data: 2010-08-18 14:25:29
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    > A tomatillo własnie dojrzewa. W jakiej fazie dojrzałości toto zbierać i
    > przetwarzać??? :-)

    Jeśli osłona sama się nie otworzy to przebarwia się na żółto, jeśli się
    otworzy to nawet na fioletowo. Zbieraj jak najpóźniej, będą słodsze.

    Pozdrawiam smakowicie
    skryba

  • 6. Data: 2010-08-18 14:28:09
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Jeśli osłona sama się nie otworzy to przebarwia się na żółto, jeśli się
    > otworzy to nawet na fioletowo. Zbieraj jak najpóźniej, będą słodsze.

    Miało być jeszcze Ps. Najlepsze wtedy gdy już same opadają z krzaka.

    Pozdrawiam uzupełniająco
    skryba

  • 7. Data: 2010-08-18 14:39:18
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 18 Aug 2010 16:28:09 +0200, skryba ogrodowy napisał(a):

    > Użytkownik "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Miało być jeszcze Ps. Najlepsze wtedy gdy już same opadają z krzaka.
    >
    > Pozdrawiam uzupełniająco
    > skryba

    Dzięki. Już mi ślinka leci :-)

  • 8. Data: 2010-08-18 14:41:28
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

> [...]

    > Użytkownik "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Miało być jeszcze Ps. Najlepsze wtedy gdy już same opadają z krzaka.

    Czy to prawda, że surowych się nie je?
    http://ogrodymaryli.com/index.php?productID=279

  • 9. Data: 2010-08-18 14:54:22
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

> [...]

    > Użytkownik "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Miało być jeszcze Ps. Najlepsze wtedy gdy już same opadają z krzaka.

    O, popatrz, co znalazłam - omówione rośliny z tej rodziny (poczynając od
    Pepino Gold, które oczywiście uprawiałam, ale mnie wcale nie zachwyciło) -
    która na co się nadaje i czym się charakteryzuje. To juz mi się wreszcie
    przestaną mylić pozostałe:
    http://ogrody.gazetadom.pl/ogrody/1,72164,7347874,De
    licje_z_Peru_w_twoim_ogrodzie.html
    Mam wielką ochotę na uprawę tamarillo - nie powinna to być żadna trudność,
    w pieęgnacji jak oleander, tyle że słońca nie lubi bezpośredniego. Jego
    witaminowe owocki bardzo mnie kuszą.

  • 10. Data: 2010-08-18 15:17:36
    Od: "Mr. MAKARENA" <m...@n...pl>

> [...]
    > siebie z pełnym koszykiem tychże, nie mówiąc o pozostałych odmianach.
    > A tomatillo własnie dojrzewa. W jakiej fazie dojrzałości toto zbierać i

    Przepraszam , ale jak to ma sie do tematu watku ?
    Chcecie sobie porozmawiac o tomatillo to wymiencie sie numerami GG ,
    zalozcie nowy watek albo idzcie sobie na priv ok ?
    A jak macie cos do dodania w temacie bruku to zapraszam

    --

    Pozdrawiam :

    Mr.MAKARENA