    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Subject: Budowa basenu/stawu kąpielowego
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 2 Sep 2018 21:04:42 +0200

    Czy ktoś z grupowiczów zbudował basen i może się podzielić doświadczeniami?

    Może macie namiar na jakieś ciekawe poradniki?

    Szukam w necie, ale trudno jest coś konkretnego wyszukać, a interesuje
    mnie jak wyglądają technologie budowy basenów oraz jakie mają zalety i
    jakie wady poszczególne technologie (betonowe, stalowe, poliestrowe).
    Jak uszczelnić basen? Czy baseny stalowe + specjalna folia
    uszczelniająca EPDM to dobry pomysł, na ile jest to trwałe?

    Jak zbudować filtry, a może użyć gotowych? Gdzie i jak umiejscowić pompy
    i jakie zastosować, jak zabezpieczyć na zimę bez spuszczania wody, czy
    warto stosować izolację termiczną od gruntu, jeżeli tak to jaką?
    Styropian raczej się nie nadaje, bo wody gruntowe mogą go podnieść? Może
    zastosować beton z granulkami styropianowymi?

    Mam trochę betonowych, zbrojonych płyt drogowych. Może by tak
    wykorzystać je do budowy?

    Może staw kąpielowy?