  • 1. Data: 2014-03-01 16:44:37
    Temat: Cięcie drzew i krzewów - do kiedy?
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    Jak co roku zagapiłem się i już mamy marzec.
    Jeszcze teraz mam ponad tygodniowy wyjazd i niewiele w ogrodzie zwojuję.
    Czy cięcie śliw, jabłoni i gruszy a także krzewów porzeczki po 15 marca
    im nie zaszkodzi?
    Jacek

  • 2. Data: 2014-03-01 16:51:59
    Temat: Re: Cięcie drzew i krzewów - do kiedy?
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy cięcie śliw, jabłoni i gruszy a także krzewów porzeczki po 15 marca im

    Jabłoni to nic nie zaszkodzi. Nawet w kwietniu możesz. Sliwy to się raczej
    mało tnie, grusze też nie za bardzo, tylko dziki i pędy zaburzające kształt
    drzewa.
    Aygul