    From: "leo" <x...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Cieknąca rura
    Date: Fri, 30 Jan 2009 23:11:30 +0100

    Witam,

    Przedwczoraj instalowałem zlewozmywak. Przykręciłem zawory do rur
    doprowadzających wodę.Wczoraj zauważyłem, ze na wysokości tych zaworów, z
    drugiej strony ściany jest mokro. Ściana jest z dyli gipsowych (nowe
    budownictwo), o szerokości 8 cm. Jak srpawdzałem po przykręceniu nie ciekło.
    Odkręciłem zawory, zakręciłem ponownie zaślepki, które były przy odbiorze
    mieszkania (mieszkanie developerskie). I czekam, plama narazie nie znika.
    Tłumacze to tym, ze całą dobę ona nasiąkała, wiec może sie nawet po moim
    zabezpieczeniu troche powiekszyć. Ale nie wiem czy dobrze to sobie tłumaczę.
    Troszkę jest wieksza. Nie wiem co takliego zrobiłem, zeby po zwykłym
    wkręcaniu zaworów, odrazu plama była. Fakt, trochę męczyłem sie z tymi
    zaworami, zeby je dobrze ustawić i dokręcić, ale nie dokręcałem je super
    mocno. Jedynie zawór do zmywarki przykręciłem dosyć słabo i być może stamtad
    coś kapało. Przy tych "oczkach, w które wkręca sie zawory, trochę tynk mi
    sie ukruszył i mogła lecieć woda do kanału, w którym była ta rura. Co wy o
    tym sadzicie? Jakieś spostrzeżenia, porady? Bedę bardzo wdzęczny