  • Data: 2012-01-24 09:17:29
    Temat: Ciepła chałupa, pompa, płyta... i temperatura
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wiem że o tym jest pierdyliard postów na forach, ale nie mogę odcedzić
    tego co potrzebuję...
    Dajmy na to, że planuję dom na płycie, dwie kondygnacje, na górze
    głównie sypialnie. Czytam sobie o metodach regulacji temperatury przy
    podłogówce i w większości przypadków waha się od 21 st. C do 22, a
    chcąc grzać w taniej taryfie to trzeba grzać w nocy kiedy się śpi :>
    Ja lubię spać w chłodzie i mi by pasowało mieć np. 18 st. C na górze,
    a w dzień kiedy i tak w zasadzie w sypialni się nie siedzi, to po co
    więcej? W takim razie, zastanawiam się po jaki grzyb mi na przykład
    podłogówka na górze, skoro grzejąc dół i tak ciepło mi smyknie na
    drugie piętro, zwłaszcza że planuję WM? Chyba, że więcej podłogówki =
    większy COP?
    Wyjaśnijta jak krowie na rowie :>

    L.