  • 1. Data: 2012-04-24 12:50:16
    Temat: Co na balkon - jaka podłoga?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Na balkonie mam wylewkę betonową, która jest tak gruba, że żadne kafle
    nie wcisną się pod balustrady.
    Czy jakieś linoleum da się zastosować tak, żeby wytrzymywało siarczyste
    polskie mrozy? A może coś innego?

  • 2. Data: 2012-04-24 13:03:12
    Temat: Re: Co na balkon - jaka podłoga?
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    > wcisną się pod balustrady.
    > Czy jakieś linoleum da się zastosować tak, żeby wytrzymywało siarczyste

    MAPEI Mapelastic A+B
    jak narazie nie znam nic lepszego, 2 zimy wytrzymało.
    U mnie polozylem to na styroduze, nie robiłem celowo wylewki, aby balkon
    był docieplony,

    teraz na weekend kłade na tarasie tą hydroizolację, wcześniej wyrównałem
    klejem nierówności na weekend
    będę smarował i wtapiał siatkę.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2012-04-24 20:09:42
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 24 kwietnia 2012 12:50:16 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:
    > Na balkonie mam wylewkę betonową, która jest tak gruba, że żadne kafle
    > nie wcisną się pod balustrady.
    > Czy jakieś linoleum da się zastosować tak, żeby wytrzymywało siarczyste
    > polskie mrozy? A może coś innego?

    Żywica ???
    Na mostach stosuje sie tego typu rzeczy.
    Z tego co pamietam podwykonawca za topową wersje ze wszystkim po jego stronie brał
    ponad 100 zł/m2.

    Producenci:
    McBauchemia
    Sika

  • 4. Data: 2012-04-24 20:24:55
    Od: mal <m...@g...com>

    On 24 Kwi, 12:50, Marcin N :

    A może deska egzotyczna? http://www.deck-dry.com/

  • 5. Data: 2012-04-24 20:43:54
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > teraz na weekend kłade na tarasie tą hydroizolację, wcześniej wyrównałem
    > klejem nierówności na weekend
    > będę smarował i wtapiał siatkę.

    A nie rozsądniej było zatopić siatkę bezpośrednio na styrodurze a dopiero po
    tym pojechać z izolacją?
    Ja na balkonach mam cienką wylewkę 4cm na styro na której zatopiłem siatkę i
    dopiero na to też w sobotę jak będzie pogoda dam izolację a potem płytki na
    kleju.

    Marek

  • 6. Data: 2012-04-25 13:28:18
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    > i dopiero na to też w sobotę jak będzie pogoda dam izolację a potem płytki

    Tak mam zrobiony balkon gdzie płyta balkonowa połaczona z stropem. Styrodur
    na to siatka + klej 2x pozniej
    hydroizolacja mapei A+B zatopiona w siatce również

    natomiast taras to osobna płyta wylana, oddzielna styropianem od budynku na
    słupach,
    dlatego prościej i taniej było zrobić wylewkę, a i tak musiałem podnieść
    taras o 12cm
    aby dorownac do okna tarasowego.

    pozdrawiam
    AT

  • 7. Data: 2012-05-02 20:09:59
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    > Tak mam zrobiony balkon gdzie płyta balkonowa połaczona z stropem. Styrodur
    > na to siatka + klej 2x pozniej
    > hydroizolacja mapei A+B zatopiona w siatce również

    U mnie przy elewacji juz jest wylana plyta tarasu (tylko trzeba ja podrownac) i nie
    da sie zrobic termoizolacji pionowej sciany fundamentowej (skucie tarasu ladne pare
    tysiecy, bo to zbrojony beton na pol na poltora na 6 metrow). Od powierzchni tarasu
    mam jakies 21cm do poziomu zero (polowa dolnego ramiaka oscieznicy drzwi tarasowych).
    Chcialem dac 10cm styroduru metr szerokiego wzdluz tarasu i na to wylewke, a podloge
    zrobic z desek ryflowanych, ale... 10cm styroduru + 5cm wylewki + z 7 cm legarow +
    3cm deski... zabraklo 4-5cm. Poradzcie prosze, jak to wykonczyc.
    --
    Olleo

  • 8. Data: 2012-05-04 09:07:49
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik Olleo napisał:

> [...]
    3cm deski... zabraklo 4-5cm. Poradzcie prosze, jak to wykonczyc.

    Legar 3cm, deska 2,5cm Da radę.

    pozdrawiam
    rafał

  • 9. Data: 2012-05-04 11:11:28
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    > Legar 3cm, deska 2,5cm Da radę.

    Nie bedzie podnosic legarow?

    Btw. jak sie w takim rozwiazaniu czysci pod deskami?
    --
    Olleo

  • 10. Data: 2012-05-04 11:26:19
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik Olleo napisał:

    > Nie bedzie podnosic legarow?

    Dlaczego ma podnosić, tylko musisz dać legary gęściej (co ok 40cm).
    Pamiętaj również, że legary też muszą być podniesione, by zapewnić
    swobodny przepływ wody.

    > Btw. jak sie w takim rozwiazaniu czysci pod deskami?

    Nie czyści się, bo i z czego.

    pozdrawiam
    rafał