  • 1. Data: 2013-01-15 15:51:56
    Temat: Co się stało z ptakami?
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    Od dwóch dni nie widuję "moich" ptaszków.
    Ani sikorek (bywało naraz po kilkanaście sztuk), ani dzięcioła ani
    kowalika nie ma, a wystawiłem świeżą porcję smalcu ze słonecznikiem. Są
    tylko sroki i gawrony.
    Koniec świata się zbliża?
    Jacek

  • 2. Data: 2013-01-15 16:33:31
    Temat: Re: Co się stało z ptakami?
    Od: HGW <h...@h...abuse>

    W dniu 2013-01-15 15:51, Jacek pisze:
> [...]
    > Ani sikorek (bywało naraz po kilkanaście sztuk), ani dzięcioła ani
    > kowalika nie ma, a wystawiłem świeżą porcję smalcu ze słonecznikiem. Są

    Czuję się coraz bardziej nieśmiertelny ponieważ przeżyłem niedawno
    kolejny koniec świata, a następny się zbliża nieuchronnie ale to jakieś
    50mld lat więc ptaszydła raczej poleciały sobie na jakąś lepszą metę,
    pewnie znalazły kawał słoniny ze skórą i mają gdzieś ten Twój smalec,
    przejadło się im :)

  • 3. Data: 2013-01-15 16:45:12
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-01-15 16:33, HGW pisze:

    > 50mld lat więc ptaszydła raczej poleciały sobie na jakąś lepszą metę,
    > pewnie znalazły kawał słoniny ze skórą i mają gdzieś ten Twój smalec,
    > przejadło się im :)
    Nie marudź, że smalec gorszy od twardej i zamarzniętej słoniny.
    Poza tym co? Wszystkim naraz się przejadło?
    Jacek

  • 4. Data: 2013-01-15 18:04:01
    Temat: Odp: Co się stało z ptakami?
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    > Od dwóch dni nie widuję "moich" ptaszków.
    > Ani sikorek (bywało naraz po kilkanaście sztuk), ani dzięcioła ani
    > kowalika nie ma, a wystawiłem świeżą porcję smalcu ze słonecznikiem. Są
    > tylko sroki i gawrony.

    U mnie to samo! Sypie słonecznik a gawiedzi ni huhu;-( Na początku jeszcze
    przychodziły, teraz pojedyncze sztuki. Ziarno dostają regularnie. Ja tam
    widzę jakieś zaburzenia w populacji, po prostu jakby ich było mniej. Poparte
    to to nie jest żadnymi badaniami naukowymi, ale na oko widać, że coś nie gra
    :-( I w tym roku po raz pierwszy spotkałem sie z taką sytuacją. Trochę
    smutno bez tych ptaków... zawsze rozweselały parapet...

    pozdrawiam Johnny

    http://virtualo.pl/palnik_czyli_krotkie_jeszcze_krot
    sze_kaszanki_johnny_ego/i124590/?q=palnik

  • 5. Data: 2013-01-15 18:16:18
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-01-15 18:04, Johnny pisze:
    >Trochę smutno bez tych ptaków... zawsze rozweselały
    > parapet...
    Tylko u mnie jeszcze w weekend była cała zgraja a teraz ni huhu.
    Jacek

  • 6. Data: 2013-01-15 20:18:43
    Od: SJS <s...@p...pl>

> [...]
    > Ani sikorek (bywało naraz po kilkanaście sztuk), ani dzięcioła ani
    > kowalika nie ma, a wystawiłem świeżą porcję smalcu ze słonecznikiem. Są
    Są i to kilka gatunków
    synogarlice
    dzięciołek
    sikorki
    i takie zielono rozbójniki co ich nazwy nijak nie moge zapamiętać
    dziś chyba nawet wróble były ale nie jestem pewien

    --
    sjs

  • 7. Data: 2013-01-15 23:49:26
    Od: Krycha_net <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > Ani sikorek (bywało naraz po kilkanaście sztuk), ani dzięcioła ani
    > kowalika nie ma, a wystawiłem świeżą porcję smalcu ze słonecznikiem. Są

    Nic podobnego. U mnie ptaków pełno.
    Ledwie mieszczą się na parapecie.
    https://picasaweb.google.com/110636404017483245604/P
    taki

    Widać jedzonko od Ciebie im nie odpowiada. ;-)

    Pozdrawiam Krycha.

  • 8. Data: 2013-01-16 08:46:47
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-01-15 23:49, Krycha_net pisze:

    > Widać jedzonko od Ciebie im nie odpowiada. ;-)

    Jak ma nie odpowiadać, jak zjadły już półtorej porcji i teraz nagle by
    się im gust odmienił?
    Jacek

    PS
    kawał mi się przypomniał:

    - na rozprawie rozwodowej sędzia pyta faceta, jaki jest powód, że wniósł
    o rozwód?
    - gość odpowiada: "żona mi seksualnie nie odpowiada"
    - na to z ławy głos żony:
    "widzicie go, gizda jednego? Wszystkim odpowiada, a jemu jednemu nie!"

  • 9. Data: 2013-01-16 10:04:24
    Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl>

    W artykule news:50f65ae5$0$1304$65785112@news.neostrada.pl,
    niejaki(a): Jacek z adresu <s...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > - na to z ławy głos żony:
    > "widzicie go, gizda jednego? Wszystkim odpowiada, a jemu jednemu nie!"

    U mnie jest sporo sikorek choć mniej niż uprzednio. Widocznie mniej stało
    się po Sylwestrze i innych "światełkach do nieba".

    --
    Pozdrawiam ciepło,
    Dziadek

  • 10. Data: 2013-01-16 10:35:32
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    U mnie trochę mniej jedzą niż jakiś czas temu. Ale i tak jest dużo
    ptaków - w karmnikach sikorki (bogatki i modre), dzwońce i wróble, na
    dole przesiadują gołębie, kręci się para kosów. Kwiczoły i krukowate
    raczej na balkon nie zaglądają, kręcą się po podwórku i na drzewach.

    MJ