  • 171. Data: 2021-03-27 21:30:54
    Temat: Re: Czeka mnie REWOLUCJA. Gaz.
    Od: Kris <k...@g...com>

    > Nie mam zamiaru odpowiadać na twoje, głupie pytania. Uważasz inaczej to
    > udowodnij, że 500zł nie jest adekwatną kwotą i podaj wartość jest
    > prawidłowa.
    Unikanie przez Ciebie odpowiedzi to w tym przypadku dość jednoznaczna odpowiedź.
    Czemu proste pytanie("wymień proszę jakie akcesoria za 5 stów są potrzebne aby
    zamienić układ otwarty w zamknięty(odłączenie naczynia przelewowego i zaślepienie
    pozostałej po nim rurki") nazywasz głupim?

  • 172. Data: 2021-03-27 21:43:19
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-03-27 o 21:30, Kris pisze:
> [...]
    zamienić układ otwarty w zamknięty(odłączenie naczynia przelewowego i zaślepienie
    pozostałej po nim rurki") nazywasz głupim?

    Ja nie unikam odpowiedzi, ale bezsensem jest dyskusja w której każda
    moja odpowiedź spotyka się z twoim chamstwem. Z Twojej strony to nie
    jest dyskusja tylko lekceważenie i próba dyskredytowania w najbardziej
    chamskiej formie. Robisz to po raz kolejny.

    Wybacz, ale nie wiem jakiej odpowiedzi oczekujesz i jaka odpowiedź Cię
    usatysfakcjonuje. Ja podaję przybliżoną cenę, bo wiem ile co kosztuje.

    Uważasz inaczej to udowodnij, że się mylę i daj wykaz tych wszystkich
    elementów. Póki co jeszcze ani jednego argumentu nie przedstawiłeś, ale
    za to wiesz lepiej ode mnie czym ja się zajmuję i jakich mam klientów.
    Jak Ci przedstawiam argumenty to zachowujesz się jak zwykły cham.

    Czekam na Twoją odpowiedź. Nie odpowiesz to po prostu zacznę Cię lekceważyć.

  • 173. Data: 2021-03-27 21:52:04
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-03-27 o 21:43, Uzytkownik pisze:

> [...]
    > cham.
    >
    > Czekam na Twoją odpowiedź. Nie odpowiesz to po prostu zacznę Cię

    P.S.

    Jeżeli chcesz, abym Ciebie traktował poważnie to podaj swoją kwotę za
    jaką to powinno wyć wykonane, a ja Ci podam wykaz wszystkich elementów,
    które dodaję standardowo do instalacji, kiedy ją zamykam. Dostaniesz
    szczegółowy wykaz wraz z cenami i wyliczeniami.

    Do czasu, kiedy Ty nie podasz swojej kwoty traktuję Cię jak zwykłego
    pajacyka grupowego, który nie zasługuje na jakąkolwiek moją odpowiedź.

  • 174. Data: 2021-03-27 22:12:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 27 marca 2021 o 21:43:09 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):

    > Ja nie unikam odpowiedzi,

    Unikasz bo nie odpowiadasz
    >ale bezsensem jest dyskusja w której każda
    > moja odpowiedź spotyka się z twoim chamstwem.

    Wskaż(cytat, link) gdzie byłem chamski w stosunku do Twojej osoby
    >Z Twojej strony to nie
    > jest dyskusja tylko lekceważenie i próba dyskredytowania w najbardziej
    > chamskiej formie. Robisz to po raz kolejny.

    Cytaty, linki poproszę

    > Wybacz, ale nie wiem jakiej odpowiedzi oczekujesz i jaka odpowiedź Cię
    > usatysfakcjonuje.

    Oczekuje odpowiedzi na poniższe pytania:
    -wskaż gdzie i kiedy napisałem że " Wszyscy inni to idioci, złodzieje i zdziercy"
    -wymień proszę jakie akcesoria za 5 stów są potrzebne aby zamienić układ otwarty w
    zamknięty(odłączenie naczynia przelewowego i zaślepienie pozostałej po nim rurki)

    >Ja podaję przybliżoną cenę, bo wiem ile co kosztuje.

    Póki co nie podałeś niczego konkretnego oprócz ceny 5 stów(nie wiadomo za co)

    > Uważasz inaczej to udowodnij, że się mylę i daj wykaz tych wszystkich
    > elementów.

    Ty podałeś cenę, zapytałem grzecznie za co te 5 stów i nagle stałeś się agresywny w
    dyskusji

    >Póki co jeszcze ani jednego argumentu nie przedstawiłeś,

    Nie przedstawiłem argumentu bo ciągle czekam na odpowiedż na chociażby jedno pytanie

    >ale
    > za to wiesz lepiej ode mnie czym ja się zajmuję i jakich mam klientów.
    > Jak Ci przedstawiam argumenty to zachowujesz się jak zwykły cham.

    W którym miejscu byłem chamski w stosunku do Ciebie

    > Czekam na Twoją odpowiedź. Nie odpowiesz to po prostu zacznę Cię lekceważyć.
    Czyli unikasz dalej odpowiedzi na grzecznie zadane pytanie
    Podałeś cenę, warto podać za co ta cena bo inaczej Twoje porady mogą być szkodliwe
    da autorki wątku chociażby.

  • 175. Data: 2021-03-27 22:18:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 27 marca 2021 o 21:51:55 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):

> [...]
    > które dodaję standardowo do instalacji, kiedy ją zamykam. Dostaniesz
    > szczegółowy wykaz wraz z cenami i wyliczeniami.

    Jeśli chcesz być traktowany poważnie to jak podałeś kwotę to wymień za co(konkretne
    elementy) ta kwota

    > Do czasu, kiedy Ty nie podasz swojej kwoty traktuję Cię jak zwykłego
    > pajacyka grupowego, który nie zasługuje na jakąkolwiek moją odpowiedź.

    Czy to nie Ty w każdym z ostatnich postów o chamstwie piszesz?
    W ciągu bodajże miesiąca kolejny watek z Twoim udziałem gdzie przyparty do muru
    swoich rozmówców chamami nazywasz
    Podobnie było w niedawnym wątku z Myjkiem gdzie wypunktował Twój brak wiedzy o fv i
    PC
    Myjka sympatia specjalną nie darze(z wzajemnością zapewne) ale chamski w dyskusji
    nie bywa a Ty jak argumentów w dyskusji brakło zaczełes wyzwiska.

  • 176. Data: 2021-03-27 22:26:26
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-03-27 o 22:18, Kris pisze:

> [...]
    nie bywa a Ty jak argumentów w dyskusji brakło zaczełes wyzwiska.

    Co jeszcze pajacyku napiszesz na mój temat?

    Czekam na Twoją odpowiedź pajacyku.

  • 177. Data: 2021-03-27 22:26:35
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

  • 178. Data: 2021-03-27 23:05:30
    Od: Majka <k...@g...com>

    sobota, 27 marca 2021 o 16:16:05 UTC+1 Kris napisał(a):

    > Co za "osprzęt" za 5 stów chcesz stosować do zdjęcia naczynia przelewowego i
    zaślepienia pozostałej po m
    > nim rury?
    > Bo na tym polega zmiana układu otwartego na zamknięty.

    Ok, o tym wiedziałam, ale gdzieś schowało się w tyle głowy. Więc skoro już mi
    przypomnieliście, to zapytam o stare naczynie wzbiorcze/przelewowe:

    Do nowej instalacji nie będzie potrzebne. Zostanie pewnie odcięte, a rura zaślepiona.
    Samo naczynie to u mnie dość duży baniak zamocowany na leżąco w szachcie technicznym
    z rurami, u samego sufitu łazienki na piętrze.
    Czy po odłączeniu tego baniaka od układu mogę go pozostawić, nie usuwać? (tym samym
    nie rozkuwać scian, nie brudzić domu, czy on wisi w kominie z rurami czy nie wisi, to
    nic dla mnie nie zmienia).

    Majka

  • 179. Data: 2021-03-27 23:13:07
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Majka napisała:

    > Czy po odłączeniu tego baniaka od układu mogę go pozostawić, nie usuwać?
    > (tym samym nie rozkuwać scian, nie brudzić domu, czy on wisi w kominie
    > z rurami czy nie wisi, to nic dla mnie nie zmienia).

    Co ma wisieć, nie utonie.

    --
    Jarek

  • 180. Data: 2021-03-28 08:48:45
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Przy kuchni ceramicznej (halogenowej, nieindukcyjnej) też jest.

    -----