  • Data: 2010-07-29 05:30:53
    Temat: Czy da się zabezpieczyć dno wykopu przed wodą?
    Od: hk <h...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam wykop, w nim rowy na ławy, już mocno rozmyte od deszczu (glina). Po
    wykopie koparką oczyściłem dno rowów pod ławy, ale następnego dnia była
    ulewa i najpierw wykop rozmókł, a potem wszystko zaczęło się obsuwać.
    Woda stoi tylko w kilku miejscach, ale pada dopiero trzy dwa dni a ma
    padać ze dwa tygodnie. Do wykopu nie da się wejść, glina lepi się aż do
    kostek.
    Czy da się jakoś (pospółka, piasek, chudy beton wylany teraz)
    zabezpieczyć dno? Czy i tak zostanie to podmyte przez wodę wpadającą do
    wykopu z góry? Boję się że po deszczach albo wszystko mi się zawali,
    albo dno wykopu będę miał 30 cm niżej, bo to mokre i ruszone trzeba
    będzie zdjąć...