  • 111. Data: 2016-07-15 16:43:05
    Temat: Re: Czy projektor to telewizor?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 15 lipca 2016 16:25:31 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Wyzej pisales. Strzelac jak beda przychodzic. Nie chce mi sie szukac.

    OK zwracam honor, napisalem:

    [...]
    > komunizmu. Granice uszczelnic, przyplywajacych - deportowac. Do
    > przekraczajacych nielegalnie - strzelac.

    I tak - dalej tak uwazam. Jezeli granica bedzie chroniona przez wojsko
    i ktos odwazy sie ja nielegalnie sforsowac, ignorujac prawo jakie u nas
    obowiazuje - tak, strzelac. Chcacemu nie dzieje sie krzywda.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 112. Data: 2016-07-15 17:04:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Bedzie wolno i drogo. Rosjanie to u siebie przetrenowali. Jak na razie ich metoda
    okazala sie skuteczna. Sa w miare zadowoleni pomimo ze kase mogli lepiej wydac. W
    naszej wschodnio europejskiej kulturze poziom i jakosc zycia ma drugorzedne
    znaczenie. Pierwszorzedne jest zycie i umieranie ze starosci. Jestesmy w stanie jesc
    nie okraszone kartofle i suchy czarny chleb zeby przezyc. Bo jak zyjemy to mamy
    mozliwosc cos zmienic zeby sobie polepszyc jakosc zycia. Tamta dzika kultura zycie ma
    na ktorejs z kolei pozycji, tak blizej konca listy z wartosciami. Poza tym dla nich
    wielkim zaszczytem jest umrzec w walce o religie. To spokojnie bez zadnych wyrzutow
    sumienia mozemy im to umozliwic. Tylko dobrze im zrobimy wysylajac ich przed oblicze
    ich stworcy. Holokaust jest wtedy jak zabija sie wbrew woli zabijanych. W przypadku
    wyznawcow Allaha masowe ich zabijanie jest dobrym uczynkiem. Oczywiscie wypadalo by
    postapic honorowo i stworzyc warunki zeby gineli w walce.

  • 113. Data: 2016-07-15 17:36:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Masz racje, a ze jestesmy cywilizowani to ladniej jest tych co przekroczyli wylapywac
    i odstawiac w tym miejscu co przekroczyli na druga strone. Amerykanie sa
    pragmatyczni. U nich Amerykanin co ma obywatelstwo jak wraca z zagranicy dokad nie
    przekroczy granicy jest obcokrajowcem i go moga odeslac do kraju z ktorego przybyl.

  • 114. Data: 2016-07-15 19:05:03
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A teraz sobie wyobraz ze w Warszawie jest demonstracja kodu i na placu mogacym
    pomiescic 10 tysiecy jest wedlug wyliczen ratusza 100 tysiecy ludzi. I taki baran
    wjezdza tam ciezarowka. Policjanci jako pierwsi by spierdolili. Bo nie poszli do
    takiej roboty zeby kogos bronic przed arabskim terrorysta. Przestal by jechac jak by
    kola na krwi i flakach stracily przyczepnosc. Na pasku leci ze dwie Polki zginely we
    Francji. Pewno mlode ladne dupki pojechaly zeby w wakacje na zmywaku troche zarobic.
    I jak do kurwy nedzy mam nie byc rasista?

  • 115. Data: 2016-07-15 19:15:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > A teraz sobie wyobraz ze w Warszawie jest demonstracja kodu i na placu mogacym
    pomiescic 10 tysiecy jest wedlug wyliczen ratusza 100 tysiecy ludzi.

    wskażesz ten plac?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 116. Data: 2016-07-15 19:39:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jestes durniem i dziwnym zbiegiem okolicznosci jest to nie tylko moje zdanie.

  • 117. Data: 2016-07-15 19:47:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Jestes durniem i dziwnym zbiegiem okolicznosci jest to nie tylko moje zdanie.

    buahahaaaa
    1.nie odpowiedziałeś na proste pytanie - czyli kłamałeś
    2. wskaż tych którzy mają takie samo zdanie jak ty

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 118. Data: 2016-07-15 20:10:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie mialem co robic
    Art. 2. 1. Za używanie odbiorników radiofonicznych oraz telewizyjnych pobiera się
    opłaty abonamentowe. 2. Domniemywa się, że osoba, która posiada odbiornik
    radiofoniczny lub telewizyjny w stanie umożliwiającym natychmiastowy odbiór programu,
    używa tego odbiornika.
    7. Odbiornikiem radiofonicznym albo telewizyjnym, w rozumieniu przepisów niniejszej
    ustawy, jest urządzenie techniczne dostosowane do odbioru programu.
    Wychodzi ze projektor z dekoderm jest odbiornikiem w rozumieniu ustawy. Tak samo
    komputer z karta telewizyjna.

  • 119. Data: 2016-07-15 21:08:22
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 15 lipca 2016 10:17:10 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Ani nie był uchodźcą, ani Syryjczykiem uciekającym przez ISIS, a ty

    Wlasnie przed chwila uslyszalem w radiu, ze to nie byl zaden obywatel Francji.
    Tunezyjczyk urodzony w Tunezji z jedynie prawem pobytu we Francji. Czyli
    imigrant ekonomiczny, taki jakich wpuszczamy miliony w ostatnim czasie.

    Badum! tssssssss...

    --
    Adam Sz.

  • 120. Data: 2016-07-15 21:25:50
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 15 lipca 2016 21:08:23 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Wlasnie przed chwila uslyszalem w radiu, ze to nie byl zaden obywatel Francji.

    A premier Francji powiedzial do swojego narodu:

    "Francja będzie musiała nauczyć się żyć z terroryzmem".

    Czujecie to? :-)) Ja bym na jego miejscu odrazu wywiesil biala flage i podal
    sie do dymisji. Do tego doprowadzaja rzady lewakow. We wlasnym kraju srac
    pod siebie ze strachu przed banda bambusow. Francji juz nie ma.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.