  • 121. Data: 2016-07-15 21:45:43
    Temat: Re: Czy projektor to telewizor?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tez tak prosto byc nie musi. Mowili o tym gosciu w telewizji. Specjalnie religijny
    nie byl. Mial jakies problemy typu rozwod z zona. Zadna organizacja nie przyznala sie
    ze dzialal w jej i imieniu. Moze mu tylko ostro palma odbila. Oczywiscie to moje
    wolne przemyslenia. Ludzie potrafia zwyczajnie zwariowac. W Polsce jeden wjechal na
    deptak i pare osob poturbowal. Inny glowe bibliotekarce ucial. Niedawno wyszedl z
    pierdla taki co chlopaczkow mordowal. U ruskich zlapali takiego co zamordowal
    kilkadziesiat osob. Inny ruski zamordowal co prawda mniej niz ten pierwszy ale
    zamodrowanych zjadal i klopsiki z nich robil i w sloikach peklowal. Troche nawet
    sprzedawal na jakims targu ze z niby z krolika czy innej nutrii byly. Wariaci a
    zwlaszcza zchizofrenicy doskonale potrafia sie maskowac. W wielu przypadkach lekarze
    maja problem zeby ich zdiagnozowac. Glosy w glowie mu kazaly rozjechac ludzi. Do
    pewnego czasu byl w stanie z nimi walczyc ale jak nie dostal fachowej pomocy i lekow
    to glosy wygraly. Jak mijasz ludzi na ulicy to sporo jest takich co maja cos z glowa.
    To ze on byl z kraju arabskiego moglo byc przypadkowe. Gdyby byl chory to nie byl to
    atak terrorystyczny tylko tragiczny i niemozliwy do przewidzenia wypadek.

  • 122. Data: 2016-07-15 21:46:51
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    W dniu piątek, 15 lipca 2016 10:17:10 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    >Wlasnie przed chwila uslyszalem w radiu, ze to nie byl zaden obywatel
    >Francji.

    Radio Maryja?

  • 123. Data: 2016-07-15 21:54:22
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 15 lipca 2016 21:46:56 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Radio Maryja?

    Spokojnie, TVN zawsze pare godzin do tylu, choc tam raczej prawdy o Mohamedzie
    nie powiedza :-)

    --
    Adam Sz.

  • 124. Data: 2016-07-15 22:29:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ja to samo powiedzialem jak zaczal sie nie kontrolowany naplyw uchodzcow.
    Powiedzialem ze europy zachodniej i poludniowej nie ma jak uchodzcy zechca ja
    opanowac. I ze my musimy utrzymac stan posiadania bo razem z Ukraina, Bialorusia i
    zapewne z Rosja bedziemy musieli przyjac czesc bialych europejskich uchodzcow. Jak by
    muslimy chcieli opanowac europe to wygrali bo wojne prowadza bezkosztowo. Gdyby to co
    sie wczoraj stalo bylo atakiem terrorystycznym to jego koszt byl niski a efekty u
    przeciwnika porazajace. Zginal jeden agresor i stracili jeden karabin z wystrzelanym
    magazynkiem. Po stronie Francuzow okolo stu zabitych dwustu rannych. Paliwo do
    radiowozow i karetek. Nadgodziny dla sluzb. Ogromne koszty po stronie sluzby zdrowia.
    Bardzo duze straty w przemysle zwiazanym z wakacjami. Stosunek w zabitych i rannych
    1:300. W kasie 1: kilkuset tysiecy a moze i kilku milionoe euro. Przy takich
    stosunkach strat i zyskow zadne panstwo nie wygra wojny z najezdzca. Bo wojna to
    pieniadze, jeszcze wieksze pieniadze i jeszcze raz jeszcze wieksze pieniadze. W calym
    nieszczesciu z nowym rzadem mamy szczescie ze jest on niechetny do przyjmowania
    imigrantow. I niech tak zostanie przez najblizsze lata, dokad sytuacja na zachodzie
    sie nie wyjasni. Szescdziesiat panstw jest w koalicji przeciwko panstwu islamskiemu.
    I nie mozna mu dac rady ze wzgledu na inny typ wojny jakie prowadzi. To jest III
    Wojna Swiatowa ktora niekoniecznie musi sie skonczyc szybko i zwyciestwem
    europejczykow.

  • 125. Data: 2016-07-15 22:40:40
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >Spokojnie, TVN

    TVN to radio?

  • 126. Data: 2016-07-15 22:50:34
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-07-15 o 16:37, Adam Sz. pisze:

    > Widac, ze ogladasz wylacznie TVN :)
    > Otworz sie na inne, niezalezne zrodla to zobaczysz, ze jedyna motywacja
    > dla tych ludzi jest zniszczyc Ciebie i Twoja rodzine bo jestes niewiernym :)

    Nie ogladam TVN, za to poraz kolejny ktos cos mi wciska bez pytania co
    mysle. I owszem ogladalem filmy o tamtejszej wojnie. O warunkach w
    szpitalach i wywiady z ludzmi ktorzy przezyli ataki. Mam wlasne zdanie.
    Nie potrzebuje do tego Korwina i nie ogladam TVN.

    Pozdro.. TK

  • 127. Data: 2016-07-15 22:51:20
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    > Bedzie wolno i drogo. Rosjanie to u siebie przetrenowali. Jak na razie ich metoda
    okazala sie skuteczna. Sa w miare zadowoleni pomimo ze kase mogli lepiej wydac. W
    naszej wschodnio europejskiej kulturze poziom i jakosc zycia ma drugorzedne
    znaczenie. Pierwszorzedne jest zycie i umieranie ze starosci. Jestesmy w stanie jesc
    nie okraszone kartofle i suchy czarny chleb zeby przezyc. Bo jak zyjemy to mamy
    mozliwosc cos zmienic zeby sobie polepszyc jakosc zycia. Tamta dzika kultura zycie ma
    na ktorejs z kolei pozycji, tak blizej konca listy z wartosciami. Poza tym dla nich
    wielkim zaszczytem jest umrzec w walce o religie. To spokojnie bez zadnych wyrzutow
    sumienia mozemy im to umozliwic. Tylko dobrze im zrobimy wysylajac ich przed oblicze
    ich stworcy. Holokaust jest wtedy jak zabija sie wbrew woli zabijanych. W przypadku
    wyznawcow Allaha masowe ich zabijanie jest dobrym uczynkiem. Oczywiscie wypadalo by
    postapic honorowo i stworzyc warunki zeby gineli w walce.

    I sadzisz, ze przyjechali tu by sie zagotowac w ciezarowce na
    autostradzie, czy jednak chcieli ratowac zycie?

    Pozdro.. TK

  • 128. Data: 2016-07-15 22:56:39
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-07-15 o 16:35, Adam Sz. pisze:

    > Skad, oni przychodza nam je tutaj urzadzac. Tworza enklawy do ktorych
    > nawet policja boi sie wchodzic.

    Cos jak murzynskie dzielnice w USA?

    > No szukaj szukaj bo to Ty cos o strzelaniu zaczales, ja nic takiego nie
    > napisalem.

    > Ktore sam sobie wymysliles :)

    Jest wieczor wiec zadalem sobie trud:

    "- to zly system i nie powinien byc w europie praktykowany. Zakazac jak
    komunizmu. Granice uszczelnic, przyplywajacych - deportowac. Do
    przekraczajacych nielegalnie - strzelac."

    Pozdro.. TK

  • 129. Data: 2016-07-15 22:59:13
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-07-15 o 13:45, Adam Sz. pisze:

    > No rzeczywiscie maciupinka roznica i nie warta dyskusji :-)

    Jak wolisz wyciagac wnioski na podstawie paru psycholi to do jakich
    wnioskow dojdziesz? I to jest wlasnie powod dla ktorego nie warto sie
    rozwodzic. Nie pomyslisz o ludziach, tylko widzisz radykalow. Co by nie
    pisac to walniesz ciezarowka w Nicei.

    Pozdro.. TK

  • 130. Data: 2016-07-15 23:03:03
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-07-15 o 16:05, Budyń pisze:
> [...]
    Bo tak dookola jedziemy.

    > no to jak ci sie nie chce to sie ode mnie odstosunkuj. Ja zwykle jestem w stanie
    bronic swych opinii - tyle ze rozmawiajmy o faktach. Bo za chwile sobie uogólnisz ze
    ja i adam mamy tą samą opinie i bedziesz mnie tym jechal w przyszłosci.
    > Ale moze sprobuj - sie okaze ze tak wiele sie nie roznimy, tyle ze adama ponoszą
    emocje.

    Jasne, ze sie wiele nie roznimy. Tez nie chce tu wariatow. Nie ja jednak
    pisze o bydle, malpach, wygonic itd. A nie chce mi sie tez z innego
    powodu. Nazywasz sie tu czesto katolikiem i nie potrafisz wczuc sie w
    role pozostalych, ktorzy jednak nie rozjezdzaja ciezarowkami ludzi. To
    mnie dziwi.

    Pozdro.. TK