  • 1. Data: 2009-04-04 06:34:30
    Temat: Czym odgrzybic mieszkanie
    Od: Falisty <f...@w...pl>

    Witam.
    Pojawiły mi się grzybki w mieszkaniu. Jakie środki możecie mi polecić,
    by w miarę skutecznie powalczyć? Wiem, że są firmy które same to robią,
    ale jak na razie nie mam tyle kasy - chce sam zakupic środki chemiczne i
    spróbować. W sklepach jest duzo takich środków, kazdy podobno jest
    najlepszy.... ale jaki najlepiej zakupić i jak używać?

    --
    Pozdrawiam, Krzysiek
    Ps.Adres bez podkreślnika

  • 2. Data: 2009-04-04 06:47:15
    Temat: Re: Czym odgrzybic mieszkanie
    Od: Diseq <a...@w...pl>

    Falisty pisze:
> [...]
    > spróbować. W sklepach jest duzo takich środków, kazdy podobno jest
    > najlepszy.... ale jaki najlepiej zakupić i jak używać?

    http://www.budmajster.abc24.pl/default.asp?kat=22354
    &pro=25427

    Ja osobiście używałem tego.
    Sprawdził się, a nie jest drogi.

    --

    www.s7-krakow.pl

  • 3. Data: 2009-04-04 10:14:02
    Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid>

    Falisty pisze:
    > Witam.
    > Pojawiły mi się grzybki w mieszkaniu. Jakie środki możecie mi polecić,
    > by w miarę skutecznie powalczyć?

    Jakiś stary budowlaniec kiedyś mi powiedział, ze zwalczył
    zagrzybienie ścian... czosnkiem. Niestety, nie pamiętam jaka
    była technologia nakładania tego czosnku - rozmawiałem z nim
    z 15 lat temu. Na pewno zdrowsze rozwiązanie od dowolnej chemi.
    Najpierw jednak trzeba usunąć przyczynę zagrzybienia (jakaś
    wilgoć w ścianie?, może pęknięcie; niestety, pewnie się z tego
    kroi jakiś remont), dopiero potem zwalczać.

    Pozdr,
    --
    ŁK

  • 4. Data: 2009-04-04 14:16:21
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Lukasz Kozicki" <R...@v...cy.invalid> wrote in message

    > Jakiś stary budowlaniec kiedyś mi powiedział, ze zwalczył
    > zagrzybienie ścian... czosnkiem. Niestety, nie pamiętam jaka
    > była technologia nakładania tego czosnku - rozmawiałem z nim
    > z 15 lat temu.

    Do dzisiaj są tacy co zamiast leków używają czosnku na wszystko :-)

  • 5. Data: 2009-04-04 17:22:44
    Od: Falisty <f...@w...pl>

    Lukasz Kozicki pisze:

> [...]
    > wilgoć w ścianie?, może pęknięcie; niestety, pewnie się z tego
    > kroi jakiś remont), dopiero potem zwalczać.

    Powodem było jednoczesne ocieplenie budynku i zamontowanie nowych
    okien.... Już raczej nie wyłazi, ale nigdy nie wiadomo. W tym pokoju
    mieszkałą wcześniej babcia, która za bardzo nie grzałą i nie
    wietrzyla... Teraz juz raczej wyschło, ale chcę to całkiem zabić :)

    --
    Pozdrawiam, Krzysiek
    Ps.Adres bez podkreślnika

  • 6. Data: 2009-04-04 17:23:48
    Od: Falisty <f...@w...pl>

    kiki pisze:

    > Do dzisiaj są tacy co zamiast leków używają czosnku na wszystko :-)

    Gdzieś wyczytałem, że najlepszy .... ocet. Na wielu grupach to
    wyczytałem, ale przecież są nowocześniejsze środki, prawda?

    --
    Pozdrawiam, Krzysiek
    Ps.Adres bez podkreślnika

  • 7. Data: 2009-04-04 19:50:43
    Od: "II Artur II" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Falisty" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > mieszkałą wcześniej babcia, która za bardzo nie grzałą i nie wietrzyla...
    > Teraz juz raczej wyschło, ale chcę to całkiem zabić :)

    Tak jak napisal Ci Diseq, potraktuj to Pufasem, zajebisty srodek osobiscie
    sprawdzony.

    --
    pozdrawiam
    Artur Wojtkowski / II Artur II