  • 1. Data: 2009-04-04 12:38:19
    Temat: namiary na dobrych glazurników
    Od: dudo77 <d...@W...o2.pl>

    Witam
    w związku z chorobą mojego glazurnika potrzebuje godnego następce, który
    dokończyłby pracę w domu jednorodzinnym
    szukam osób z polecenia które znają się na swoim fachu
    będę wdzięczny za pomoc
    pozdrawiam
    dudo
    --
    ---------- www.2soczewki.pl ------------
    ----- Markowe soczewki kontaktowe ------

  • 2. Data: 2009-04-04 14:14:17
    Temat: Re: namiary na dobrych glazurników
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "dudo77" <d...@W...o2.pl> wrote in message
> [...]
    > dokończyłby pracę w domu jednorodzinnym
    > szukam osób z polecenia które znają się na swoim fachu

    Z glazurnikami trzeba ostrożnie. Większość nie potrafi kłaść kafelek. Jak po
    pierwszym dniu rogi źle leżą, kafel się zapada lub wystaje to szybko to
    zdjąć i dać mu kopniaka.

  • 3. Data: 2009-04-04 15:04:41
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Z glazurnikami trzeba ostrożnie.

    jak z kazda ekipia.
    co nie oznacza ze wszyscy to nieudacznicy.
    szukac z polecenia i nie patrzec tylko na to ze maja byc najtansi.

    --
    pzdr
    piotrek

  • 4. Data: 2009-04-04 15:13:41
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 04 Apr 2009 14:38:19 +0200, dudo77 napisał(a):

    > w związku z chorobą mojego glazurnika potrzebuje godnego następce, który
    > dokończyłby pracę w domu jednorodzinnym
    > szukam osób z polecenia które znają się na swoim fachu

    W Warszawie, Gdańsku czy Krakowie?

    --
    best regards,
    scream

  • 5. Data: 2009-04-04 16:16:02
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Piotrek" <...@...ru> wrote in message news:gr7srg$bbe$1@opal.futuro.pl...

    > jak z kazda ekipia.
    > co nie oznacza ze wszyscy to nieudacznicy.
    > szukac z polecenia i nie patrzec tylko na to ze maja byc najtansi.

    Śmiem twierdzić, że glazurę umie układać mniej niż 1 na 20tu. Kleić to
    pewnie każdy ale robić to ze zmysłem estetycznym mało kto.

  • 6. Data: 2009-04-04 17:20:53
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Śmiem twierdzić, że glazurę umie układać mniej niż 1 na 20tu. Kleić to
    > pewnie każdy ale robić to ze zmysłem estetycznym mało kto.

    mialem dwoch na rozmowie.
    jeden odpadl odrazu bo krecil z cena koncowa, drugi wyliczyl wszystko
    dokladnie, podpowiedzial co i jak(mimo ze jak sam powiedzial chyba cena nam
    nie odpowiada ale mimo to podpowie co poprawic)
    i skonczylo sie ze ten drugi zostal i robil.
    w 3 tyg zrobil wszystko, na budowie bylem co 2-3 dni. nie musialem go
    pilnowac.

    tak ze w moim porownaniu nie jest tak zle

    --
    pzdr
    piotrek

  • 7. Data: 2009-04-04 19:46:54
    Od: "II Artur II" <s...@m...pl>

    > W Warszawie, Gdańsku czy Krakowie?

    Niewazne, dla niego to bez roznicy, przeciez zapewnia nocleg i wyzywienie
    ;-)

    --
    pozdrawiam
    Artur Wojtkowski / II Artur II

  • 8. Data: 2009-04-05 14:21:45
    Od: "gargamel" <s...@d...eu>

    Órzytkownik "kiki" napisał:
    > ?miem twierdzić, że glazurę umie układać mniej niż 1 na 20tu. Kleić to
    > pewnie każdy ale robić to ze zmysłem estetycznym mało kto.

    i ten jeden siedzi w stanach:O(
    znajomy magister inżynier telekomuniakcji kładzie w stanach płytki i jest
    najlepszy w ekipie, a u nas nie miał żadnej roboty to wyjechał.

  • 9. Data: 2009-04-05 18:54:18
    Od: dudo77 <d...@W...o2.pl>

    scream pisze:

    > W Warszawie, Gdańsku czy Krakowie?

    Tak to jest jak się coś robi za szybko
    chodzi o Warszawę a dokładnie Marki
    jak znacie jakiś dobrych speców to piszcie na maila wytnijcie co trzeba
    z adresu i prześlijcie namiary
    pozdrawiam

  • 10. Data: 2009-04-05 19:21:18
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 05 Apr 2009 20:54:18 +0200, dudo77 napisał(a):

    > Tak to jest jak się coś robi za szybko
    > chodzi o Warszawę a dokładnie Marki
    > jak znacie jakiś dobrych speców to piszcie na maila wytnijcie co trzeba
    > z adresu i prześlijcie namiary

    To odezwij sie do mnie na k...@w...net :) Obsluguje Warszawe i
    okolice.

    --