  • 1. Data: 2010-11-19 15:13:13
    Temat: Czym skrócić drzwi harmonijkowe z PVC?
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    Kupiłem takie chińskie drzwi harmonijkowe z pustawych w środku
    segmentów, prawdopodobnie jest to PVC. Okazało się jednak, że są 3 cm za
    długie. I mam pytanie - jak i czym to skrócić? Może ma ktoś jakiś
    patent? Ale jedynym elektronarzędziem, jakie posiadam, jest wiertarka.
    Może z brzeszczotem do tego podejść?
    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2010-11-19 19:05:13
    Temat: Re: Czym skrócić drzwi harmonijkowe z PVC?
    Od: Forr <f...@i...pomin.pl>

    W dniu 2010-11-19 16:13, Grzexs pisze:

    > Może z brzeszczotem do tego podejść?

    Podejdź z brzeszczotem, pójdzie bez problemu.

    pozdrawiam