  • 1. Data: 2010-06-22 07:31:54
    Temat: Do expertów od zwrotu VAT (VZM)
    Od: "Auto" <m...@w...pl>

    Witam

    Mam fakturę na podłogę (gotowy parkiet czyli góra drewno spód płyta coś typu
    deska barlinecka), na której widnieje PKWiU 20.20.12-35.20 Płyty warstwowe i
    podłogowe. W rozporządzeniu nie ma wyszczególnionego tego PKWiU czy mogę ten
    zakup zakwalifikować do zwortu 15% VAT podciągając pod pozycję 169
    rozporządzenia tj. bez względu na symbol PKWiU Panele podłogowe i listwy
    przypodłogowe laminowane, wykonane na bazie płyty pilśniowej HDF, MDF lub na
    bazie płyty wiórowej.

  • 2. Data: 2010-06-22 07:57:18
    Temat: Re: Do expertów od zwrotu VAT (VZM)
    Od: "Tomek" <a...@i...pl>

> [...]
    > podłogowe i listwy przypodłogowe laminowane, wykonane na bazie płyty
    > pilśniowej HDF, MDF lub na bazie płyty wiórowej.

    tak, najwyzej zostaniesz wezwany do US celem wyjasnienia.

    --
    Tomek