  • 1. Data: 2010-06-21 16:49:24
    Temat: Co na beton ?
    Od: pilocik <p...@n...pl>

    Witam.
    W kotłowni i magazynku na opał tuż przy niej zamiast płytek chciałbym
    zastosować jakąś powłokę na beton.
    Pierwsza wersja to był BETONDUR ale opinie forumowiczów skutecznie mnie
    do tego preparatu zniechęciły.
    Raczej wybiorę ten :
    http://www.torggler.pl/powloki_ochronne.php?produkt=
    80
    koszt 3kg to ok. 200 zł co przy powierzchni łącznej tych pomieszczeń
    10m2 wychodzi dość przyzwoicie.
    Czy ktoś z Was może stosował ten wyrób ? Jakieś opinie, uwagi ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-06-21 20:39:34
    Temat: Re: Co na beton ?
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 21 Cze, 18:49, pilocik <p...@n...pl> wrote:
    > Witam.
    > W kot owni i magazynku na opa tu przy niej zamiast p ytek chcia bym
    > zastosowa jak pow ok na beton.
    > Pierwsza wersja to by BETONDUR ale opinie forumowicz w skutecznie mnie
    > do tego preparatu zniech ci y.
    > Raczej wybior ten :http://www.torggler.pl/powloki_ochronne.php?produkt
    =80
    > koszt 3kg to ok. 200 z co przy powierzchni cznej tych pomieszcze
    > 10m2 wychodzi do przyzwoicie.
    > Czy kto z Was mo e stosowa ten wyr b ? Jakie opinie, uwagi ?
    >
    > Pozdrawiam

    Kiedys bezskutecznie poszukiwalem takiego materialu: zywica epoksydowa
    w dyspersji wodnej.
    Czytalem duzo dobrego na ten temat, ale nie stosowalem - chetnie
    wyprobuje.

  • 3. Data: 2010-06-22 12:21:59
    Od: "nacocito" <n...@c...to>

    Użytkownik "pilocik" <p...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wychodzi dość przyzwoicie.
    > Czy ktoś z Was może stosował ten wyrób ? Jakieś opinie, uwagi ?

    Mam pomalowany garaż i jestem zadowolony. Nie pamiętam producenta farby a
    nie mam teraz możliwości sprawdzenia.
    Smród był okropny ale po intensywnym wietrzeniu wszystko jest teraz ok.
    Powierzchnia jest jednolita i ciągła więc nie powinno być w przyszłości
    problemów. łatwo utrzymać czystość (brak spoinek).
    Dodatkowo z płytkami jest zawsze problem z odparzaniem w progu pod bramą
    garażową. Ciężko to uszczelnić więc woda wchodzi pod płytki i zamarza
    odrywając płytki od podłożą.