    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Dom prefabrykowany - ufać temu?
    Date: Mon, 13 Dec 2010 16:40:18 +0000 (UTC)

    Witam,

    Ostatnio spotkałem się z tematem domu prefabrykowanego - według wykonawcy,
    który do mnie trafił to nie jest to samo co "kanadyjczyki":
    http://www.domprefabrykowany.com.pl/prefabrykacja.ht
    ml

    Robi to jakaś niemiecka firma - zamawia się dom na podstawie jakiegokolwiek
    projektu, oni sprawdzają co się da/nie da, dostosowują, a potem po jakimś
    czasie przyjeżdża ciężarówka z gotowymi ścianami itd. i montują niby w parę
    dni (docelowo sam czas montażu domu na fundamentach trwać ma poniżej
    miesiąca).

    Potencjalny wykonawca był dosyć przekonujący - zaprzyjaźniony budowlaniec
    był na spotkaniu i raczej nie miał większych zastrzeżeń a odpowiedzi były
    dla niego zadowalające... choć oczywiście stwierdził że i tak musiałby
    zobaczyć taki dom na żywo, najlepiej podczas budowy bo teoria teorią
    a praktyka praktyką.

    Czy myśleć o czymś takim, czy lepiej zapomnieć? Mnie - osobę, która nie zna
    się na budowaniu (choć mógłbym się oczywiście kimś wspomóc) kusi perspektywa
    wyeliminowania problemów typu "ekipa miała być ale poszła gdzie indziej",
    pilnowania czy każda cegiełka stoi tam gdzie powinna według projektu, nie
    mówiąc już o tym ile trwa montaż domu...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944