  • Data: 2010-12-13 21:07:35
    Temat: Re: Dom prefabrykowany - ufaae temu?
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 13-12-2010 o 20:01:21 Szumek <k...@i...pl> napisał(a):

    > ja gdybym móg? zamieni?bym dom drewniany na murowany i dop?aci? komu?
    > jeszcze z
    > 50 ty? za tak? zamiane
    > same wady i trudno?ci w remontach
    > ma?a akumulacja ciep?a i wilgoci .......

    Dodam jeszcze ( i ciebie Budyń też to dotyczy :) ) że perfekcyjnie musi
    być wykonana
    paroizolacja w środku, bo każda dziura będzie skutkowała zawilgoceniem
    wełny i w konsekwencji mostkiem
    cieplnym i gniciem drzewa.

    A i izolowanie styro domów drewnianych to wg mnie nieporozumienie, blokuje
    się przepuszczanie pary na zewnątrz,
    trzeba wtedy wentylować wełnę od środka co prowadzi do dodatkowych strat
    co zresztą
    widać na tym przykładzie bo 80kwh/m2/rok to żadna rewelacja.

    --
    Pozdr
    JanuszK