  • 1. Data: 2010-12-12 15:02:48
    Temat: Ekspres cisnieniowy na kapsulki - ktore rozwiazanie wybrac?
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Hej

    Zastanawiam sie nad zakupem ekspresu cisnieniowego na kapsulki.
    Ktore rozwiazanie mozecie polecic? Proukt Krupsa (Dolce Gusto), czy
    Philipsa (Senseo)?

    Z tego co wiem Senseo ma znacznie wiekszy wybor kapsulek z kawa (i sa
    one w dodatku duzo tansze).

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2010-12-12 15:29:01
    Od: "Henryem" <f...@w...pl>

> [...]
    > Philipsa (Senseo)?
    >
    > Z tego co wiem Senseo ma znacznie wiekszy wybor kapsulek z kawa (i sa
    Wprawdzie nie uzywam ani Krupsa Ani Philipsa ale za to moge polecic
    Nespresso podstawowy model a i szeroki wybór rodzajów kawy równiez jest nie
    do pogardzenia. Dodatkowo dokupic mozna wiele akcesoriów do picia kawy ze
    znakiem Nespresso. Kapsulki po 1.50zl
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-12-12 19:28:34
    Od: "emarcin" <e...@t...pl>

> [...]
    > nie do pogardzenia. Dodatkowo dokupic mozna wiele akcesoriów do picia kawy
    > ze znakiem Nespresso. Kapsulki po 1.50zl

    Jest jeszcze Cafissimo z Tchibo - co do cen i rodzajów kawy możesz np tu
    się zapoznać
    http://www.tchibo.pl/Tchibo-pl-Cafissimo-System-c32.
    html
    Pozdrawiam emarcin

    PS. Mnie najlepiej odpowiada Brasil nie wzmieniana na stronie (dostepna w
    sklepach Tchibo)

  • 4. Data: 2010-12-12 20:24:32
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 12 Gru, 16:29, "Henryem" <f...@w...pl> wrote:

    > do pogardzenia. Dodatkowo dokupic mozna wiele akcesori w do picia kawy ze
    > znakiem Nespresso. Kapsulki po 1.50zl

    Kosmicznie drogie.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 5. Data: 2010-12-12 20:30:16
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 12 Gru, 20:28, "emarcin" <e...@t...pl> wrote:

    > Jest jeszcze Cafissimo z Tchibo - co do cen i rodzaj w kawy mo esz np tu
    > si zapoznahttp://www.tchibo.pl/Tchibo-pl-Cafissimo-Syst
    em-c32.html
    > Pozdrawiam emarcin
    >
    > PS. Mnie najlepiej odpowiada Brasil nie wzmieniana na stronie (dostepna w
    > sklepach Tchibo)

    Poczytalem i w koncu zamowilem Philipsa Senseo Latte.
    Kawy do niego sa w cenie od 35gr do ok 1 zł za kapsulke (zalezy od
    kawy). Mleko wlewa sie naturalne, swieze, a nie jak w Krupsie mleko w
    proszku z kapsulki.
    Philips ten ma dobre opinie, wiec zobaczymy za kilka dni jak do mnie
    przyjedzie.

    Na poczatek wzialem dwa rodzej kawy Douewe Egbert - Regular i Mocce.
    Pozniej bedzie sie sukcesywnie inne probowac :)

    Opinie wrzuce za kilka dni ;)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 6. Data: 2010-12-12 22:28:33
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Mleko z kapsułki to nie przymus, to opcja.
    Nigdy w niedzielę rano nie stwierdziłeś, że nie masz już w lodówce swieżego mleka??

    -----

  • 7. Data: 2010-12-12 22:30:08
    Od: acelnószz <a...@i...pl>

    Nesspresso to jest produkt o pólke wyzej, nie tamta grupa docelowa.
    Kto inny kupuje automat za 300-500 zl, a kto inny za 2-4 tys. zl.

    -----

  • 8. Data: 2010-12-13 09:04:31
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Zadne.
    Kolejny gadzet i sztucznie stworzony popyt przez pranie mózgu reklamami.

    Cenowo kosztuje wielokrotnie drozej od prawdziwej kawy z ekspresu. Smakuje
    dobrze, zupelnie tak samo dobrze jak przecietna kawa ze zwyklego ekspresu
    albo rozpuszczalna Nescafe czy Jacobs. Nie zachwyca, ale da sie wypic.

    Kawa z ekspresu kapsulkowego ma ta wade w stosunku do rozpuszczalnej, ze
    przy podobnym smaku dluzej trwa jej przygotowanie. I trzeba wydac 1,5 kPLN
    na ekspress.

    --
    Jan Werbinski O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    Prywatna http://www.janwer.com/

  • 9. Data: 2010-12-13 12:58:18
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On 13 Gru, 10:04, "Jan Werbinski" <ja @tralala.bez.maj.la> wrote:
> [...]
    > przy podobnym smaku dluzej trwa jej przygotowanie. I trzeba wydac 1,5 kPLN

    Albo Ci ktoś kubki smakowe wyparzył albo nie próbowałeś kawy w
    kapsułkach on Nespresso oraz powtarzasz bajeczki dla dzieci.
    Pierwsze primo ekspres do kapsułek można kupić poniżej 1,5kPLN i to
    znacznie bo jest już za 400, a inne są jeszcze tańsze. Dający równie
    dobrą kawę przy podobnym nakładzie pracy (czyli minimum z wbudowanym
    młynkiem) jest znacznie droższy
    Drugie primo rozpuszczalny to jest proszek do prania a nie kawa, w
    kapsułkach jest kawa.
    Trzecie primo kawę w kapsułkach można przechowywać długo bez straty
    smaku, więc jak ktoś robi w domu kawę od święta (np. tylko w weekend)
    ma możliwość zrobienia sobie dobrej kawy za małe pieniądze, równie w
    biurze jest przydatne bo nie robi balaganu.

    --
    ZZ@private

  • 10. Data: 2010-12-13 14:13:05
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "ZbyszekZ" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    x.googlegroups.com...
> [...]

    ma możliwość zrobienia sobie dobrej kawy za małe pieniądze, równie w
    biurze jest przydatne bo nie robi balaganu.

    Próbowałem tą kawę. Kilka rodzajów, także tą z drugą kapsułką na mleko.

    Dałeś sobie wyprać mózg marketingowcom. Dosypali chemii do kapsułek i nią
    się delektujesz. Pewnie lubisz opychać się glutaminianem sodu z dodatkiem
    mięsa?

    Kawa rozpuszczalna jest kawą. Wywarem z kawy zmielonej osuszonym przez
    pryskanie z dyszy w suchym powietrzu. To samo co się pije, tylko bez wody.
    Owszem zdaniem znawców traci aromat, ale jest dobra.

    Kawa w kapsułkach? Nie wiem co tam jest, ale na pewno nie tylko kawa.
    Prawdopodobnie konserwanty, przeciwzbrylacze, utrwalacze aromatu.