  • 1. Data: 2021-11-11 18:04:32
    Temat: Energia ta jest przekazana do inwentera (falownika), który przekształca ją w prąd zmienny.
    Od: a a <m...@g...com>

    ==Energia ta jest przekazana do inwentera (falownika), który przekształca ją w prąd
    zmienny.

    https://businessinsider.com.pl/poradnik-finansowy/pa
    nele-fotowoltaiczne-koszt-inwestycji-i-jej-oplacalno
    sc/k47qqln

  • 2. Data: 2021-11-12 12:24:38
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 11/11/2021 18:04, a a wrote:
    > ==Energia ta jest przekazana do inwentera (falownika), który przekształca ją w prąd
    zmienny.

    Tak właśnie myślałem, że "a a" to tylko bot kopiujący zdania z googla i
    wklejający je na usenet.

  • 3. Data: 2021-11-12 12:27:31
    Od: a a <m...@g...com>

    On Friday, 12 November 2021 at 12:24:44 UTC+1, heby wrote:
    > Tak właśnie myślałem, że "a a" to tylko bot kopiujący zdania z googla i
    > wklejający je na usenet.
    taki mondruś
    a nie odróżnia inventera od invertera

  • 4. Data: 2021-11-12 13:19:14
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 12/11/2021 12:27, a a wrote:
    > taki mondruś
    > a nie odróżnia inventera od invertera

    Jedni mają kłopot w zapisie słowa, które słyszą po raz pierwszy, zaś
    inni nie potrafią postawić dużej litery na poczatku zdania, czy użyć
    kropki na końcu. Co zrobić, świat składa sie głównie z leni.

  • 5. Data: 2021-11-12 13:24:00
    Od: a a <m...@g...com>

    On Friday, 12 November 2021 at 13:19:20 UTC+1, heby wrote:
    > Jedni mają kłopot w zapisie słowa, które słyszą po raz pierwszy, zaś
    > inni nie potrafią postawić dużej litery na poczatku zdania, czy użyć
    > kropki na końcu. Co zrobić, świat składa sie głównie z leni.
    bo kropki stawia się na "i"

    Ale aby nie odróżniać inventera od invertera
    jest jest insza inszość

  • 6. Data: 2021-11-12 13:28:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 11 listopada 2021 o 18:04:33 UTC+1 m...@g...com napisał(a):
> [...]
    zmienny.

    > https://businessinsider.com.pl/poradnik-finansowy/pa
    nele-fotowoltaiczne-koszt-inwestycji-i-jej-oplacalno
    Przemienny jeśli już.