  • 1. Data: 2012-05-29 14:44:51
    Temat: Gdzie - czajnik z ODKRYTĄ grzałką?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    Dawno temu szukałem cichego czajnika elektrycznego.
    Wydawało się że znalazłem - Morphy Richards, z jakimś plastikowym elementem
    który dosyć efektywnie wyciszał ów czajnik.
    Niestety - w końcu przestał wyciszać... może ten "tłumik" na dnie stracił
    giętkość (albo wręcz przeciwnie - nie wiem) i już czajnik huczy jak
    przejeżdżający ekspres do Otwocka.

    Jako że czajniki z odkrytą grzałką są bez porównania cichsze, zacząłem
    takich szukać - ale niestety wszędzie króluje plastikowy szajs :(

    Czy ktokolwiek widział gdzieś NIE-plastikowy czajnik z odkrytym elementem
    grzejnym? Nie musi być bezprzewodowy - byle kabelek miał dłuższy niż te
    "bezprzewodowe" :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 2. Data: 2012-05-29 14:54:30
    Temat: Re: Gdzie - czajnik z ODKRYTĄ grzałką?
    Od: Einstein <e...@g...pl>

    W dniu 2012-05-29 14:44, Jacek Osiecki pisze:
> [...]
    >
    > Czy ktokolwiek widział gdzieś NIE-plastikowy czajnik z odkrytym elementem
    > grzejnym? Nie musi być bezprzewodowy - byle kabelek miał dłuższy niż te

    A ja w zasadzie do swojego się przyzwyczaiłem. Zazwyczaj po
    od-kamienieniu tak się zachowuje ale jak to mówią nauczyłem się z tym żyć.
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2012-05-29 15:01:20
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 29 May 2012 14:54:30 +0200, Einstein napisał(a):
> [...]

    [...]

    > A ja w zasadzie do swojego się przyzwyczaiłem. Zazwyczaj po
    > od-kamienieniu tak się zachowuje ale jak to mówią nauczyłem się z tym żyć.

    Gorzej z przyzwyczajaniem do tego huku śpiących domowników :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 4. Data: 2012-05-29 15:19:36
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-05-29 14:44, Jacek Osiecki pisze:
    > Jako że czajniki z odkrytą grzałką są bez porównania cichsze, zacząłem
    > takich szukać - ale niestety wszędzie króluje plastikowy szajs :(

    I ani jeden z nich Ci nie pasuje?
    Posortuj od najdroższych
    http://www.ceneo.pl/Czajniki_elektryczne;0170Spiraln
    a_P11-010480.htm

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 5. Data: 2012-05-29 16:33:53
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu wtorek, 29 maja 2012 14:44:51 UTC+2 użytkownik Jacek Osiecki napisał:
> [...]
    >
    > Czy ktokolwiek widział gdzieś NIE-plastikowy czajnik z odkrytym elementem
    > grzejnym? Nie musi być bezprzewodowy - byle kabelek miał dłuższy niż te

    Gdybyś nie mógł znaleźć to może zrobisz sobie żyletę?
    Instrukcja: http://www.youtube.com/watch?v=w8cuyALCWK8

    --
    ZZ@private

  • 6. Data: 2012-05-29 16:58:48
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 29 May 2012 15:19:36 +0200, quent napisał(a):
    > I ani jeden z nich Ci nie pasuje?

    A jest jakiś wybór?

    > Posortuj od najdroższych
    > http://www.ceneo.pl/Czajniki_elektryczne;0170Spiraln
    a_P11-010480.htm

    Dwa akumulatorowe, plastik plastik plastik, mikrus 0,6l, plastik. Ot tyle
    "wyboru" :(

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 7. Data: 2012-05-29 20:49:36
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-05-29 16:58, Jacek Osiecki pisze:
    > Dwa akumulatorowe, plastik plastik plastik, mikrus 0,6l, plastik. Ot tyle
    > "wyboru" :(

    A co złego w plastiku?
    Jak znajdę Ci stalowy to powiesz, że za pękaty ;-)

    www.elipsa.info

  • 8. Data: 2012-05-29 22:34:01
    Od: "Hals" <u...@v...pl>

    > Czy ktokolwiek widział gdzieś NIE-plastikowy czajnik z odkrytym elementem
    > grzejnym? Nie musi być bezprzewodowy - byle kabelek miał dłuższy niż te
    > "bezprzewodowe" :)

    Ceramiczny nawet bezprzewodowy kosztuje niewiele ponad 100.- pln.
    Grube ścianki skutecznie wyciszają.
    Przyznaj się - jakich czajników szukałeś.Metalowych? Gumowych? Drewnianych?
    Bo odnoszę wrażenie że nie przyłożyłeś się wcale.

    Hals.

  • 9. Data: 2012-05-30 05:15:35
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jacek Osiecki wrote:

    > [...]
    >
    > Gorzej z przyzwyczajaniem do tego huku śpiących domowników :)

    może niech nie śpią w kuchni tylko w sypialniach :)

  • 10. Data: 2012-05-30 09:27:40
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 29 May 2012 22:34:01 +0200, Hals napisał(a):
> [...]
    > Przyznaj się - jakich czajników szukałeś.Metalowych? Gumowych? Drewnianych?
    > Bo odnoszę wrażenie że nie przyłożyłeś się wcale.

    Szukałem takich z grzałką odkrytą - bo nie przeszkadza mi że muszę nalać
    minimum 5cm wody, a kamieniem się nie przejmuję bo przy RO ten problem nie
    istnieje.

    Nie szukałem ceramicznych, bo pierwsze słyszę by były jakieś wyjątkowo
    ciche. Może ktoś potwierdzić?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944