  • 1. Data: 2010-12-12 20:54:22
    Temat: Gładź - druga warstwa
    Od: "Pawel" <1...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,
    po wykonaniu jednej warstwy gładzi (na tynku cementowo-wapiennym) i
    wyszlifowaniu jej stwierdzilem, że efekt nie jest zadawalający. NIESTETY, z
    drugą warstwą nie radzę sobie tak jak z pierwszą. Pomimo bardziej rzadkiej
    konsystencji istnijąca warstwa natychmiast absorbuje wodę z warstwy
    nakładanej. Dzieje sie to tak szybko, że nie jestem w stanie rozprowadzić
    gipsu; dwa trzy ruchy pacą i gips już jest na tyle suchy, że nic nie daje się
    zrobić :(
    Pytanie, jest jakiś sposób - chodzi mi o sposoby powszechinie stosowane, na
    rozwiązanie mojego problemu? Czy np. stosuje się skrapianie lub generalnie
    nawilżanie pierwszej warstwy wodą?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2010-12-12 21:38:44
    Temat: Re: Gładź - druga warstwa
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Pawel" <1...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
> [...]
    > na
    > rozwiązanie mojego problemu? Czy np. stosuje się skrapianie lub generalnie

    Gruntowanie się stosuje. Gładź zwykle się nakłada w 2 warstwach bez
    szlifowania pomiędzy.

    --
    Bartek

  • 3. Data: 2010-12-12 21:55:36
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 12 Gru, 21:54, "Pawel" <1...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > Witam,
    > po wykonaniu jednej warstwy g adzi (na tynku cementowo-wapiennym) i
    > wyszlifowaniu jej stwierdzilem, e efekt nie jest zadawalaj cy. NIESTETY, z
    > drug warstw nie radz sobie tak jak z pierwsz . Pomimo bardziej rzadkiej
    > konsystencji istnij ca warstwa natychmiast absorbuje wod z warstwy
    > nak adanej. Dzieje sie to tak szybko, e nie jestem w stanie rozprowadzi
    > gipsu; dwa trzy ruchy pac i gips ju jest na tyle suchy, e nic nie daje si
    > zrobi :(

    Dziwne - a jaki to gips? Wczoraj nakladalem gips (cekol c40 czy tam
    c45) na tynk c/w bez gruntowania i mozna sie bylo nad nim pastwic do
    paru minut nawet :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 4. Data: 2010-12-12 22:05:48
    Od: wolim <n...@t...pl>

    W dniu 2010-12-12 21:54, Pawel pisze:
> [...]
    > drugą warstwą nie radzę sobie tak jak z pierwszą. Pomimo bardziej rzadkiej
    > konsystencji istnijąca warstwa natychmiast absorbuje wodę z warstwy

    Odczekać, aż pierwsza warstwa dobrze wyschnie?