  • 1. Data: 2012-10-01 08:14:02
    Temat: Głupoty na stronach Muratora
    Od: SJS <s...@p...pl>

    Dobre 10 miesięcy temu zwróciłem uwagę redakcji Muratora na błędy jakie
    są na stronach internetowych Muratora.
    Po kilku miesiącach wskazywaniu na forum Muratora gdzie i jakie błędy
    występują w końcu na forum odezwała się redakcja, że skorzystają z mojej
    wiedzy. Nie skorzystali ale są przecież inni fachowcy z tej dziedziny.
    Minęły kolejne miesiące, zajrzałem do wydania papierowego które dziś
    jest w sklepie i co?
    Ano kolejne bzdury w tym samym stylu,
    Dla tych co maja mało czasu polecam lekturę od końca materiału
    umieszczonego na stronie
    http://forum.muratordom.pl/showthread.php?197842-G%C
    5%82upoty-na-stronach-internetowych-Muratora
    Przyznam się, że nawet nie bardzo wiem co się robi w takich przypadkach
    gdy w ogólnie dostępnym piśmie seryjnie produkują głupoty. Ma ktoś
    doświadczenie? Bo pisać do redakcji - pisałem - brak efektów, umieścić
    na ich własnych stronach /przeczytało ponad 9 tys osób/ - umieściłem.
    I co?
    A nic - głupoty trzymają się mocno i już dochowały się dzieci, nieługo
    będą wnuki głupot.
    Gdzie to ruszyć w końcu?
    Nagrodę "krasnala przygłupa" dla redakcji ufundować redakcji?
    --
    sjs

  • 2. Data: 2012-10-01 08:21:04
    Temat: Re: Głupoty na stronach Muratora
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "SJS" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
    > A nic - głupoty trzymają się mocno i już dochowały się dzieci, nieługo
    > będą wnuki głupot.

    A od kiedy to murator jest wiarygodnym pismem branżowym?
    Pamiętam brat jak skończył budowac dom, to mi dał kupkę muratorów.
    Mnie zaledwie pół godziny przeglądania wystarczyło abym walnął wszystko do
    kosza.

    Marek

  • 3. Data: 2012-10-01 08:24:19
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Jeszcze jedno... 90% materiałów to artykuły sponsorowane, brak rzetelności,
    widoczna często stronniczość.
    Próbują roztrząsać jakis temat, nadają wielki szumny tytuł, po czym w treści
    nic. Kompletnie nic. Tyle to kazdy sprzedawca
    w sklepie wie i ci naopowiada takich samych bajek... tyle że za darmo.

    Marek

  • 4. Data: 2012-10-01 09:32:59
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 1 Oct 2012 08:21:04 +0200, 4CX250 napisał(a):

> [...]
    > Pamiętam brat jak skończył budowac dom, to mi dał kupkę muratorów.
    > Mnie zaledwie pół godziny przeglądania wystarczyło abym walnął wszystko do

    Ale dom brata stoi jeszcze...?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 5. Data: 2012-10-01 09:47:04
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

> [...]
    > treści nic. Kompletnie nic. Tyle to kazdy sprzedawca
    > w sklepie wie i ci naopowiada takich samych bajek... tyle że za darmo.

    No to ja może wsadzę (jak zwykle) kij w mrowisko. Ja wszystkim którzy chcą
    budować dom w perspektywie kilku lat polecam prenumeratę Muratora i sam też
    go przez kilka lat prenumerowałem. Już pisze dlaczego. Ano dlatego, aby
    poznać różne rozwiązania, nie po to by na podstawie często sponsorowanych a
    czasem nierzetelnych artykułów podejmować decyzje, ale aby mieć wiedzę, że
    cos takiego w ogóle istnieje.

    Np. Każdy słyszał o dachówkach i blasze, ale niewielu o gontach
    bitumicznych.
    Każdy słyszał o stropie żelbetowym i ewentualnie o Terivie, ale mało kto o
    filigranie.
    Każdy słyszał o oknach dachowych, ale mało kto o kolankowych.
    itd.
    Niestety na forach i tej grupie najczęściej są wałkowane ciągle te same
    rozwiązania (bo dziadek i ojciec tak budowali to ja też tak zrobię albo
    panie zawsze tak robiłem i było dobrze). Zaletą Muratora jest to że pokazuje
    różne technologie i rozwiązania i choć nie zawsze obiektywnie to jest to
    jedyne źródło informacji w przystępnej formie.
    Nie ma innego pisma tak przekrojowego: od konstrukcji po wykończenie. Drugą
    zaletą jest to że pokazuje sporo błędów na różnych budowach dzięki czemu
    można się uczyć na cudzych błędach a nie koniecznie na własnych.

    Osobiście prenumerowałem muratora przez jakieś 8 lat, a i teraz kupuję jakiś
    numer co kilka miesięcy. Po ok. dwóch latach regularnego czytania byłem w
    stanie znajdować błędy, po trzech latach moja wiedza była już większa od
    wielu redaktorów, ale dalej w każdym numerze znajdowałem jakiś pomysł wart
    rozważenia.

    Pozdrawiam
    Ergie

    Pozdrawiam
    Ergie

    poznać

    Marek

  • 6. Data: 2012-10-01 10:15:30
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ale dom brata stoi jeszcze...?

    Sprzedał i wybudował drugi. Powaznie!

    Marek

  • 7. Data: 2012-10-02 21:33:06
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "SJS" <s...@p...pl> wrote in message
    > Dobre 10 miesięcy temu zwróciłem uwagę redakcji Muratora na błędy jakie są
    > na stronach internetowych Muratora.
    > Po kilku miesiącach wskazywaniu na forum Muratora gdzie i jakie błędy

    Wyluzuj hehe. Murator cię jedynie zbanuje. Usunie konto raz, drugi, trzeci
    aż ci sie znudzi. Zbanują ci klasę adresów IP żebyś im nie pisał. Przecież
    wiadomo, że murator to pismo reklamowe i nikogo nie obchodzi co tam jest
    wypisywane. Sami redaktorzy się nie znają tak jak nasi budowlańcy i
    kierbudzi. Negatywna selekcja. To walka z wiatrakami. Popieram takie akcje
    jak twoja ale to sie generalnie mija z celem i nie przynosi skutku. Im nie
    tyle jest głupio co im wisi.

  • 8. Data: 2012-10-02 21:34:47
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "4CX250" <t...@p...ornet.pl> wrote in message
    > Jeszcze jedno... 90% materiałów to artykuły sponsorowane, brak
    > rzetelności, widoczna często stronniczość.

    Dokładnie tak jest. ja byłem ofiarą porothermu. Dobrze chociaż, że nie dwa
    paski piany :-)
    Wszystko co pisali o porothermie to się okazuje to sponsorowane.

  • 9. Data: 2012-10-02 21:35:47
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Ergie" <e...@s...pl> wrote in message

> [...]
    > sponsorowanych a czasem nierzetelnych artykułów podejmować decyzje, ale
    > aby mieć wiedzę, że cos takiego w ogóle istnieje.

    Ale kłamstwo powtarzane, czytane 1000 razy staje się prawdą i zaczynasz w to
    wierzyć.

  • 10. Data: 2012-10-02 22:37:36
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2012-10-02 21:33, kiki pisze:

> [...]
    > Popieram takie akcje jak twoja ale to sie generalnie mija z celem i nie
    > przynosi skutku. Im nie tyle jest głupio co im wisi.

    i co? ostatki nadziej zabierasz?
    a przecież pierwsza wystawa systemów alarmowych w Polsce po wojnie to
    była w Muratorze, pierwszy katalog systemów też, pierwsze artykuły o
    zabezpieczeniach i pierwsza broszura też Murator.
    Czyli został tylko nazwa a w środku pustaki?

    --
    sjs