  • Data: 2017-07-20 13:16:29
    Temat: Grzanie wody dla 2 osób wiosna-jesień
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Teściu kończy budowę chaty, zgrabna parterówka, ale jak to teściu,
    będzie piecuch na drewno i kominek z płaszczem. Lubi się narobić,
    trudno :> Ale macam temat ogrzewania wody w sezonie wiosenno-letnio-jesiennym,
    póki co patrząc na to co jest dostępne, to najlepiej wychodzi mi
    fotowoltaika on-grid i grzałka elektryczna. Niby "solary" są w podobnej
    cenie, ale jednak tam trzeba się trochę nachodzić koło rurek, pilnować
    temperatury, robić jakieś przeglądy... A grzałka to grzałka, siedzi se
    i grzeje. Miałem w planie początkowo pompę ciepła do CWU, ale ona wychodzi
    drożej no i też prąd zjada... Wymyślono ostatnio coś jeszcze ciekawego?